Gå til innhold

Er Nihilum Eller Forte best?


Anbefalte innlegg

Det er vel kanskje en grunn til att de ble nektet å bruke sitt ordnetlige gear når de fighta mot millenium nemlig grunnen att det skulle være rettferdig. Akuratt som brytere og vekt klasser. hadde nihilum fått brukt sitt beste raid gear Hadde de muligens vunnet like overlegent som de tapte.

 

Nihilum er bedre en forte ingen tvil de cleanet mye fortere, det er vel ikke noe å diskutere de er ikke jevn gode en gang.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel kanskje en grunn til att de ble nektet å bruke sitt ordnetlige gear når de fighta mot millenium nemlig grunnen att det skulle være rettferdig.  Akuratt som brytere og vekt klasser. hadde nihilum fått brukt sitt beste raid gear Hadde de muligens vunnet like overlegent som de tapte.

 

9130859[/snapback]

 

Her vet vi hva vi snakker om, ja!

 

Om det er noe som hadde vært urettferdig, så hadde det vært om Nihilum ble tvunget til å stille i raidgearet sitt mot ett PvP-gearet team. Om mulig hadde de tapt enda kraftigere, men det er det da altså ikke.

 

Tror ikke folk som ikke driver aktivt med high-rank PvP forstår hvor viktig Resilience er, enda mer så etter 2.2 patchen.

 

Nihilum er bedre en forte ingen tvil de cleanet mye fortere, det er vel ikke noe å diskutere de er ikke jevn gode en gang.

 

Både Nihilum og Forte er guilds i verdensklasse, å si at de ikke er "jevn gode en gang" vil jeg si er å dra strikken langt. Hvorvidt Nihilum faktisk er bedre, hvordan man enn velger å måle dette, skal jeg ikke diskutere, da det uten tvil var dem som clearet BT først.

Lenke til kommentar

Her vet vi hva vi snakker om, ja!

 

Om det er noe som hadde vært urettferdig, så hadde det vært om Nihilum ble tvunget til å stille i raidgearet sitt mot ett PvP-gearet team. Om mulig hadde de tapt enda kraftigere, men det er det da altså ikke.

 

Tror ikke folk som ikke driver aktivt med high-rank PvP forstår hvor viktig Resilience er, enda mer så etter 2.2 patchen.

 

9130976[/snapback]

 

Umm, ta feks druid T5 arena head:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Merciless Gladiator's Dragonhide Helm

Binds when picked up

Head Leather

404 Armor

+36 Strength

+27 Agility

+52 Stamina

+20 Intellect

Meta Socket

Yellow Socket

Socket Bonus: +4 Resilience Rating

Durability 70 / 70

Classes: Druid

Requires Level 70

Equip: Improves your resilience rating by 25 (0.6%).

Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 51.

 

og sammenlign den med T6:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Thunderheart Cover

Binds when picked up

Head Leather

611 Armor

+53 Strength

+39 Agility

+49 Stamina

+20 Intellect

Blue Socket

Meta Socket

Socket Bonus: +4 Strength

Durability 70 / 70

Classes: Druid

Requires Level 70

 

Hva er best til pvp tror du?

Lenke til kommentar
Merciless Gladiator headen, uten tvil. Noe enhver seriøs arena spiller vil si seg enig i.

9134247[/snapback]

 

800 armor, 50attack power og 1% dodge vs. 25 resilience og 50hp?

 

Jeg hadde iaff. tatt det første.

 

La oss nå faktisk legge til at Nihilum gjerne også har tilgang til bedre gems enn Millenium. 3sta mer her og 3sta mer der gir en del når det blir lagt sammen.

 

Nihlum hadde grust Millenium i PvE gear. Fakta.

 

- PvP gear har ikke haste rating. BT/MH har.

- PvP gear har ikke spell haste rating. BT/MH har.

 

Ikke noe rart at Nihilum ble eid.

Lenke til kommentar
- PvP gear har ikke haste rating. BT/MH har.

- PvP gear har ikke spell haste rating. BT/MH har.

 

De 5% du kaster ett spell raskere er sikkert veldig kjekt i PvE, faktisk er det helt genialt i PvE da det grovt regnet gir 5% mer DPS. I PvP derimot, betyr det svært, svært lite.

 

Vet du hvorfor det var nettop Nihilum som ble valgt til å spille denne showcase matchen? Fordi de er det fremste PvE-guildet som eksisterer. Vet du hvorfor Millenium ble valgt? Fordi de har det høyest ratede franske arena teamet.

 

 

 

Ikke noe rart at Nihilum ble eid.

 

Nei, det er ikke rart Nihilum ble eid, Millenium er nemlig _så_ mye bedre i PvP.

 

Av fem spilte arena kamper tapte Nihilum alle. Alle endte 5-0 i Milleniums favør. Nihlum tok altså ikke ned en eneste Millenium spiller. Noe sier meg at gear med mer attackpower, i noen få tilfeller litt mer stamina og samtidig veldig lav resilience til ingen resilience ville ha endret på dette.

 

La oss ikke glemme at dette tok sted da Nihilum kun hadde rundt tre cooldowns i BT. Hvor mye bedre gear de fem individene som var med i arena teamet ville ha hatt er også tvilsomt.

 

Jeg står ved det jeg tidligere har sagt; hadde Nihilum stilt i sitt PvE gear ville de ha blitt gruset enda mer, men det er faktisk ikke mulig.

Lenke til kommentar

Krassing!

Dersom man tror PvE-gear utgjør en fordel i PvP bør man ta seg en bolle.

Det finnes så klart et og annet item man gjerne bruker istedet, trenger ikke stacke resilience til den store gullmedaljen, men utelukkende PvE-gear = death by them big critz.

Lenke til kommentar

jeg setter bare spørsmål med en ting, Hvorfor fikk ikke nihilum lov til å bruke sitt beste pve gear, de fikk lov til å bruke gear som var opptil kael thas ikke høyere, er bare vledig rart att de ble nekta og bruke sitt beste gear men fremdeles kunne velge å bruke pve gear opp til kael thas? kan noen forklare meg hvorfor de ikke fikk bruke sitt beste pve gear men alikevel kunne fått brukt akkseptabelt pve gear på lik linje med arena gear. herregud arena gear kan ikke måle seg med det beste raid gearet uansett hvor mye man blir critta eller ikke.

 

enda en grunn til att millenium vant de hadde rekrutert de de viste var de beste Pvp spillerene.

 

og de som sier noen annet foreslår jeg att går på www.wow-europe.com og sjekker litt stats...

Endret av neoman
Lenke til kommentar
enda en grunn til att millenium vant de hadde rekrutert de de viste var de beste Pvp spillerene.

9140582[/snapback]

 

Er det ikke det et top-rated PvP guild burde gjøre? På samme måte som Nihilum kun rekrutterer de beste og mest dedikerte PVE spillerne...

Lenke til kommentar
enda en grunn til att millenium vant de hadde rekrutert de de viste var de beste Pvp spillerene.

 

og de som sier noen annet foreslår jeg att går på www.wow-europe.com  og sjekker litt stats...

9140582[/snapback]

....?

 

 

Herregud, dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

Like forutsettninger fra gear dem brukte, her gikk det kun på skills.

Om pve gearet Nihilum har gir dem en fordel, og dem hadde fått brukt det ville kampen blitt urettferdig.

 

Nihilum var jo ranket som nr 2 på Arena ladderen, og man kan kanskje tenke seg til hvor mye gearet dems har hatt å si for den ratingen, da dem blir så totalt overkjørt av en pure pvp guild under like forutsettninger.

Nei, her vant det beste laget uansett hvordan man vrir og vender på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...