Masterorion Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Har ett problem med min pc, skrur seg av når jeg kommer inn i windows, starter enten opp på nytt, eller blir helt svart og piper. Har sjekket BIOS, på hardware monitor der står det +5VSB volt = 3.9volt. Kan det være dette som er problemet? Og kan mn fikse det?
geir__hk Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Ja det indikerer tydelig feil med strømforsyning. Er det under 4 volt der det skal være 5 så er det ikke noe rart at maskinen ikke funker. Hva med 12 volten, er den i orden? Jeg ville skaffet en ny strømforsyning og kastet den gamle. Husk at det er regnet som spesialavfall
Masterorion Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 Ja det indikerer tydelig feil med strømforsyning. Er det under 4 volt der det skal være 5 så er det ikke noe rart at maskinen ikke funker. Hva med 12 volten, er den i orden? Jeg ville skaffet en ny strømforsyning og kastet den gamle. Husk at det er regnet som spesialavfall 9134350[/snapback] Ja, 12-volten fungerer normalt, men det er en Q-tec, og det forklarer alt? Bygger meg heller ny pc. Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå