Gå til innhold

hvor mye peng for å få god nok PC til AoC


Anbefalte innlegg

Hei hvor mye vil det koste meg ca å kjøpe godt nok CPU til å spille AoC, oppgradere CPU speed fra 2.80 GHz til 3 GHz, og få 1gb ram(har 512mb), og få godt nok Video Card til å spilla AoC? og er det mulig? eller må jeg kjøpe ny datamaskin?

I så fall, hvor mye vil det koste og kjøpe en ny maskin som har det en trenger for å spille AoC?

 

Så var det en ting til... jeg har xbox 360 og lurte på om AoC kommer til å være bra på 360 elle blir det annerledes..? går det ann å spille online osv? og blir angrepa og slik dårligere?

 

 

Takk

Endret av aocwtf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, med 1-2gb RAM, ein grei prosessor og eit godt grafikkort kan du vel kanskje spele det på fult, trur eg.

 

Kva som lønnar seg, det kjem jo heilt an på kva pc du har frå før. Dell, eller bygga? Om den nye prosessoren bruker ein annan sokkel, så må du jo ha nytt HK osv.

 

Nei, mtp. grafikkort, så trur eg nok Geforce 8800GTS skal kunne drive det på fult.

 

Eg trur at ein pc til 8k vil køyre det veldig greit. ;)

Lenke til kommentar

Bygget akkurat en PC for en kamerat, hvor deler + frakt kom til den nette sum av 6500kr. X1950PRO, AMD 5600+, 2gig ram... tro meg, du trenger ikke en PC til 8000 forå kjøre det "greit".. :)

9153616[/snapback]

Det er vel uten skjerm, tastatur og mus?

 

Tviler på at AMD 5600 og X1950PRO holder helt koken for å dra dette pent. På medium/lavest går det vel ypperlig. Men har på følelsen du har glemt å nevnt hva som ikke ble kjøpt.

 

F.eks hadde han strømforsyning fra før? Lydkort, Hovedkort, Kabinett osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er vel uten skjerm, tastatur og mus?

 

Tviler på at AMD 5600 og X1950PRO holder helt koken for å dra dette pent. På medium/lavest går det vel ypperlig. Men har på følelsen du har glemt å nevnt hva som ikke ble kjøpt.

 

F.eks hadde han strømforsyning fra før? Lydkort, Hovedkort, Kabinett osv.

9171241[/snapback]

Han hadde skjerm, mus og tastatur fra før av. Ellers inkluderer de 6500 alt du har i kabinettet, + Windows XP OEM.

 

Og jeg tror du undervurderer AMD5600+ og X1950PRO :) Det vil antageligvis kunne kjøre det på noe lignende medium-høy, avhengig av hvor mye aa man karakteriserer som "høy" ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...