Gå til innhold

Sony Ericsson P1i hvor og når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.png er et bildefilformat. På UIQ har themene .utz.

9165580[/snapback]

 

Ok, grunnen jeg spør er at jeg har fått iphone-themet som jeg har sett på flere P1-modeller på youtube, og fatter ikke hvordan jeg skal få dette til å funke da om det bare er et bildeformat. Han jeg fikk det av sa at det var dette han hadde brukt på det klippet han hadde lagt ut på youtube.

Lenke til kommentar
Også interessert i å vite dette, men det burde da være en selvfølgelighet for en proffmobil i 2007. Noen som vet helt sikkert?

9165703[/snapback]

 

Har lest litt rundt omkring nå og det sies at alt backend som trengs for VoIP er tilstede, mens klienten ikke er der. Det er fordi det er et program som må lisensieres av operatører el lign. Klienten Fring finnes på P990i så det er nok bare snakk om tid før den blir tilgjengelig for P1i.

Lenke til kommentar

Jeg vil helst unngå å bruke en klient som Fring (funker elendig på min E60), men gjerne bruke native ip-telefoni støtte som f.eks. E60 og N80 har.

 

Vet ikke hva som er de riktige begrepene her og der, men med S60 trengs det for bruk av f.eks. Vyke med glimrende kvalitet bare å sette opp noen innstillinger i mobilen, trenger ikke noe tredjepartsprogram eller lignende.

 

Håper det er slik på P1i også.

Lenke til kommentar

 

Joa.. jeg har titta der, men har svært dårlig erfaring med Elkjøp, skjedde akkurat det samme da jeg skulle kjøpe p990i, bestilte "internett pris", men de hadde dess ikke mer på lageret, klikka fullstendig, tok flere tlf samtaler uten det hjalp, dro til nærmeste butikk og forsatte... litt her og der, ga de opp tilslutt.

 

Selv jeg syns ikke det er morsomt å drive med sånt, ingen som vil krangle seg til en mobil.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte telefonen hos CDON i slutten av Juni fordi den visstnok skulle komme på lager den 1. Juli. Det skjedde jo ikke, og den ble utsatt til den 15. Juli, 25. Juli, 30. Juli, en eller annen dato i august jeg ikke husker, og så tilbake til 30. Juli. Tålmodig som jeg er ventet jeg til i dag, den 30. og hva skjer? Jo, jeg får mail om at telefonen ble forsinket og at jeg ikke kunne få eksakt leveringsdato. Hurra.

Avbestilte og bestilte hos noen som faktisk har den på lager jah.

 

Er det noe jeg ikke liker så er det butikker som kommer med datoer som ikke stemmer. Siba f.eks, og nå CDON. (Begge har de visst "på lager")

 

Så NÅ håper jeg at jeg får den, siden jeg ser andre også har begynt å få sine nå, hehe :p

Lenke til kommentar

mobil.se står det at alle P1i som selges bundles med gps modul og 1 års abbonemang på Wayfinder. Det er i Svergie vel og merke, og det samme behøver ikke gjelde her. I artikkelen står det at det er en kampanje som kjøres over hele europa så det finnes håp :)

Ser at det er billigere å kjøpe uten abb. per idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...