Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen


Juden

Anbefalte innlegg

Første gang jeg er i denne tråden her, skal prøve å finne noe spennende. Skal begynne å følge med på denne, dette likte jeg :) Selv om innlegget til Simon Aldra over ledet meg til et ganske konkret svar får jeg vel prøve :p

 

Ønsker å vite hva dette er, omtrentlig publiseringsdato og hvem det er på bildet. Og hvor dette er!

 

Har med Jack The Ripper å gjøre:

"With the Vigilance Committee in the East End: A Suspicious Character" from The Illustrated London News, 13 October 1888

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gang jeg er i denne tråden her, skal prøve å finne noe spennende. Skal begynne å følge med på denne, dette likte jeg :) Selv om innlegget til Simon Aldra over ledet meg til et ganske konkret svar får jeg vel prøve :p

 

Ønsker å vite hva dette er, omtrentlig publiseringsdato og hvem det er på bildet. Og hvor dette er!

 

Har med Jack The Ripper å gjøre:

"With the Vigilance Committee in the East End: A Suspicious Character" from The Illustrated London News, 13 October 1888

 

Korrekt!

 

Sherlock Holmes og Dr.Watson betrakter noe som kan være Jack the Ripper:P. Vi er i Londons East End høsten 1888...

 

Også riktig :p

 

PzMan gjettet riktig først, men Vale tok stedet. Hmm.. Førstemann til å poste ny?

Endret av Aleksander-yo
Lenke til kommentar

Teknisk sett så har faktisk ikke Aleksander-yo utpekt en vinner ennå.... Mente, og mener, at PzMan hadde riktig svar på den Jack the Ripper oppgaven.

 

Nå over til det praktiske. Alle har lyst til å være med å tippe, men ingen vil nødig legge ut oppgave, med all jobb og ansvar det fører med seg:) Dårlig kombo i en tråd som denne! Men hadde jeg visst at dere ventet på min opgave, så kunne jeg sikkert lagt ut en..

 

Men nå er det, praktis og teknisk, helt sikkert PzMans tur! Eller?

Lenke til kommentar

Vitenskapsmann, ja helt klart, men han har nok større betyding for sitt vitenskaplige felt.

Han var mer en obervatør enn forsker I at han ikke gjorde vitenskaplige forsøk.

 

PS. Han var ikke amerikaner, ble født et år senere enn Franklin men døde mange år før han

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...