sparks Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Om jeg blir sittende hjemme med forkjølelse ikveld kan jeg om ønsket komme med et forslag på et design
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Har fikset litt mer på designen, litt mindre søkeboks, lagt på flere knapper for syns skyld, lagt inn en reklame annonse fra komplett, lagt til en "Avansert søk" oppfor søkeboksen, også har jeg lagt inn en eksempel artikkel fra iTavisen.no. Er ikke helt fornøyd med teksten (font) og størrelse... Men det er en lett fiks. Endret 21. juli 2007 av Microsoftbruker
KjellSpell Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Bruk mindre font. Og tekst til bilde hadde vært greit.
Ozwald Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Er jeg den eneste som får en "rip-off" følelse av logoen? Utenom det så kan dette forsåvidt bli ganske bra, kan godt hjelpe til jeg; php/design/mysql.
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Update, har gjort skriftstr. mindre, lagt ramme rundt hele siden og en fade rundt bilde... EDIT: Vet det er en skrivefeil på teksten under bilde, fant det ut etter jeg la det inn her... det står Xobox.. Endret 21. juli 2007 av Microsoftbruker
sparks Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Med en slik layout på innholdet vil dere slite med å få noe særlig med lesere, desverre.
backup Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Bra design på websiden, men jeg stusser litt på begrepet: "Teknologiskinformasjon", fordi på godt norsk setter man jo ikke adjektiv og substantiv i ett ord, men i to. Det er det ene, det andre er at det skal jo være en "Ny it-avis til folket!", og da er vel ikke "Teknologiskinformasjon" en heldig sak og bruke, fordi begrepet ikke peker spesifikt på informasjon om IT, men på informasjon om teknologi generelt, men det var vel ikke meninga, at den nye it-avis også skulle inneholde f.eks. stoff om bilmotorer, barbermaskiner, strikkemaskiner osv. i det uendelige. Endret 21. juli 2007 av backup
Stian Jacobsen Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 Bra design på websiden, men jeg stusser litt på begrepet: "Teknologiskinformasjon", fordi på godt norsk setter man jo ikke adjektiv og substantiv i ett ord, men i to. Det er det ene, det andre er at det skal jo være en "Ny it-avis til folket!", og da er vel ikke "Teknologiskinformasjon" en heldig sak og bruke, fordi begrepet ikke peker spesifikt på informasjon om IT, men på informasjon om teknologi generelt, men det var vel ikke meninga, at den nye it-avis også skulle inneholde f.eks. stoff om bilmotorer, barbermaskiner, strikkemaskiner osv. i det uendelige. 9115322[/snapback] Du har litt rett her.. Vi må tenke litt på det navnet. sparks; Det er bare å designe.. jo flere forslag vi har og velge imellom, jo bedre Microsoftbruker; Bra at du hjelper til, men likte ikke fonten på artikkelen + at vi ikke skulle bruke reklame
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Jeg blir gjerne med som artikkelforfatter eller lignende.. Har mye fritid og liker å skrive, jobber gratis
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Se om du finner en font du liker, så skal jeg fikse det..
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Verdana er pen. Georgia (om jeg ikke blander nå) er heller ikke så verst.
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Ny update, med 10 siste fra forum og Verdana font på artikkel teksten og georgia tekst under bildet... Kom med kommentarer..
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Synes de ti siste fra forum ble litt store og fremtredende. Ellers en stor forbedring.
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Jeg trenger litt forslag til hva jeg kan gjøre med venstre siden, synes kanskje ikke at det passer med 10 siste fra forum... vet egentlig hva jeg skal ha der..
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Vi må vel ha de siste nyhetene i liste på en av sidene? En nyhetskategoriliste er sikkert heller ikke så dumt.
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Vi skulle ikke ha noen annonse av noe slag, uansett hvor liten den er?
Wackamole Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Update, har prøvd og få 8 Siste nyheter mindre hylende som den var før, og endret dato og klokke Endret 21. juli 2007 av Microsoftbruker
Kontorstol Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Må bare få det ut, der verste jeg vet er blå linker...
Anbefalte innlegg