Gå til innhold

Skulle valgt rogue da jeg begynte med WOW!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

70 Troll Rogue, aldri vært så begeistra for Roguen før nå.

CHEST FARMING I THE MECHANAR! xD

Money 1-2-3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
70 Troll Rogue, aldri vært så begeistra for Roguen før nå.

CHEST FARMING I THE MECHANAR! xD

Money 1-2-3

9106492[/snapback]

men gud så irriterende det er når det blir failed etempt :thumbdown:

Skrevet

Rogue er veldig enkelt å ta som BM-hunter;

Insta-trykk på Bestial Wrath med en gang du får første stun, Intimidation, hunter's mark, Wing-clip, freeze trap(den som gir -60% speed), kite roguen rundt freeze mens du spammer skudd og hunter's mark.

Alltid morsomt når rogue spør etter duel: Why are you immun to stun ? :cry:

Skrevet
men gud så irriterende det er når det blir failed etempt  :thumbdown:

9106523[/snapback]

Trådstarter: Hvis du har BM-specc og har så mange problemer med å knerte rogues, da tror jeg du også må se litt på basics og lese tooltips på abilitiene dine.

Skrevet (endret)
Dere vet at slike ting blir nerfet fordi folk snakker om det?

9106952[/snapback]

slike ting blir nerfet på grunn av det finnes noen idioter som legger filmer av det ut på warcraftmvies.com

tror du virkelig blizard bryr seg om hva som blir sagt på et forum som dette?

EDIT: sorry for off topic der

men som de andre har sagt så tror jeg du først å fremt må se på gearet ditt, jeg ville først og fremst satset på stamina, har man under 8000 HP i PVP så er man et lett target uansett class og specc.

Endret av daneriks
Skrevet

Eller ta chest farming i slave pens heroic som hunter<3

Der er det jo blomster og veins også.

I pvp har jeg nesten 9k hp,men siden jeg ikke har orket å raide etter tbc så har jeg ikke så bra gear.

Skrevet

Mot folk med seriost PvP gear (350+ resillence) og som er gearet for pvp, er rogue ganske daarlig i 1v1. Faa deg pvp gear og laer deg aa spill.

Skrevet (endret)

OT:Visst man snakker om det i spillet så er det en liten sjangse, men allikevel en sjangse for at GMs ser dette og rapporterer til Blizzard om at dette må de fikse.

Trådstarter: Prøv bare å skaffe bedre gear og bli litt bedre kjent med klassen din..

Endret av grimsbo
Skrevet (endret)
Mot folk med seriost PvP gear (350+ resillence) og som er gearet for pvp, er rogue ganske daarlig i 1v1. Faa deg pvp gear og laer deg aa spill.

9108993[/snapback]

Fy faen så dumt det svaret der er. "Gå arena 24/7 gi faen i og raide. Skaff deg et 3 sifra number med resillience spec SL (Hvis du er lock) SÅ kan du ta rogues. -.- Hva skjedde med Skill>Gear? i PvE gear (Som det store overtallet faktisk bruker) er rogues rimelig overpowered. Endret av Lightningwolf
Skrevet
OT:Visst man snakker om det i spillet så er det en liten sjangse, men allikevel en sjangse for at GMs ser dette og rapporterer til Blizzard om at dette må de fikse.

Trådstarter: Prøv bare å skaffe bedre gear og bli litt bedre kjent med klassen din..

9109011[/snapback]

Nei, siden GM's ikke leser chats hvis personen ikke har blitt rapportert for noe. Det staar i en blue post at GM's aldri leser folk sine chatter hvis det ikke er noen grunn til det (rapport eller annet).

Skrevet
Fy faen så dumt det svaret der er. "Gå arena 24/7 gi faen i og raide. Skaff deg et 3 sifra number med resillience spec SL (Hvis du er lock) SÅ kan du ta rogues. -.- Hva skjedde med Skill>Gear? i PvE gear (Som det store overtallet faktisk bruker) er rogues rimelig overpowered.

9109027[/snapback]

Hvis du bruker PvE gear mot en PvP rogue er det logisk at du taper. Folk som bruker PvE gear og tror de fortjener aa vinne burde ikke drive med PvP, eller i det minste ikke whine om det.

Skrevet
Fy faen så dumt det svaret der er. "Gå arena 24/7 gi faen i og raide. Skaff deg et 3 sifra number med resillience spec SL (Hvis du er lock) SÅ kan du ta rogues. -.- Hva skjedde med Skill>Gear? i PvE gear (Som det store overtallet faktisk bruker) er rogues rimelig overpowered.

9109027[/snapback]

Hvis du bruker PvE gear mot en PvP rogue er det logisk at du taper. Folk som bruker PvE gear og tror de fortjener aa vinne burde ikke drive med PvP, eller i det minste ikke whine om det.

9109039[/snapback]

Nei nei du misforstår. Roguen kan også være kledd i PvE gear, og kan fortsatt vinne uten alt for store problemer.
Skrevet
Elsker å se en hunter bruke freezing trap, da vet jeg allerede at det er free win. Ekte huntere bruker frost trap.

9109015[/snapback]

As I said :D litt oppforbi

...Wing-clip, freeze trap(den som gir -60% speed), ...

Frost heter det ja, selfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...