Gå til innhold

Imponert over Ghost Recon Advanced Warfighter 2


Anbefalte innlegg

Jeg sleit også med at spillet ikke registrert når jeg runna en bane, tror det har noe med korrupte savefiler å gjøre. Uansett, hvis du ikke kan trykke "next mission" etter at du har runna et brett, må du starte forrige brett helt på nytt.

 

AIen er til tider dum, men andre ganger helt overlegen. Jeg er selv på act 3, mission 2, og jeg sliter grasalt mot "normal" AI. Det tar også en del tid å lære hvordan man best kommanderer lagkameratene sine, men når man får dreisen på det, er de veldig gode støttespillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:cool:

Jeg sleit også med at spillet ikke registrert når jeg runna en bane, tror det har noe med korrupte savefiler å gjøre. Uansett, hvis du ikke kan trykke "next mission" etter at du har runna et brett, må du starte forrige brett helt på nytt.

 

AIen er til tider dum, men andre ganger helt overlegen. Jeg er selv på act 3, mission 2, og jeg sliter grasalt mot "normal" AI. Det tar også en del tid å lære hvordan man best kommanderer lagkameratene sine, men når man får dreisen på det, er de veldig gode støttespillere.

9121167[/snapback]

Aldri opplevd at spillet ikke går videre til neste oppdrag.

 

Ja, lagkameratene er meget bra og ha med seg, pleier altid å ha 2 stk riflemen og 1 sniper, sender riflemenna på hver sine flanke, mens snipern sitter igjen litt så riflemenna kommer seg trygt fram uten å bli drept med en gang, meg selv løper litt rundt og utforsker, helst med et våpen med supressor :cool:

Lenke til kommentar
lasta ned demoen, og ble glad over å se a 416 er med, men det er en ting jeg syns er rart,

 

i GRAW 1 kunne du ha 30 magasiner med deg, 12 til hoved, 12 til andre og 6 til pistolen, noe som er alt for mye, men nå har man 4 magasiner til M14 og 6 til 416, er det så vansklig å greie å ha 10-12 magasiner til hoved våpenet ikke noe ekstra våpen og 4-6 pistolmagasiner

 

de fleste vester i dag har plass til 12 M16 magasiner, eller 8 M14 magasiner. vet dette selv da jeg sitter med en slik vest i fanget nå.

 

syns også det er rart at man ikke har noen 1911 som sidearm men at de fremdeles har en beretta,

9111082[/snapback]

 

Gidd heng deg opp i sånt :p

Lenke til kommentar
Sliter noe helt sinnsykt med de leiesoldatene som kommer helt på slutten av Act 2 (eller3). Etter at ditt helikopter blir skutt ned og du må holde ut til neste kommer. De tåler tydeligvis mer enn vanlige soldater og er utrolig treffsikre!

 

TIps?

9123960[/snapback]

Hehe sleit selv, se litt rundt på takene imellom de veiene der leiesoldatene kommer så er det et par stk der som er skikkelig pain in the ass. Knært de så blir det i allefall litt enklere :cool:

Lenke til kommentar
Sliter noe helt sinnsykt med de leiesoldatene som kommer helt på slutten av Act 2 (eller3). Etter at ditt helikopter blir skutt ned og du må holde ut til neste kommer. De tåler tydeligvis mer enn vanlige soldater og er utrolig treffsikre!

 

TIps?

9123960[/snapback]

 

Ja, spill opp igjen missionet sånn at du har alle folka dine, og plasser dem rundt på strategiske plasser. Da er det dritlett, jeg slakta alt som kom på denne måten.

 

På egen hånd er det jo nesten umulig, da bare krøp jeg rundt og tenkte på åpningsscenen i Saving private Ryan. :!:

Lenke til kommentar

har nå fått meg hele spillet og er sånn passe fornøyd,

det er bedre enn GRAW på 3 punkter, brettene er litt mer varierte ikke bare en stor kjedelig by der alle gater ser like ut.

man har 416 så jeg slipper å bruke SCAR og man har M14.

man kan save(det var mangel på save muligheter som gjøre at jeg aldri gadd å spille noe serlig av GRAW)

 

men syns fremdeles det er teit at man har så lite ammo.

man blir sent bak fiendens linjer, hvem vet når man får mer ammo eller suport, og da tenker man, ja det holder sikkert lenge med 80 skudd.

kunne ønske man fikk flere skudd til hoved våpenet sitt om man valgte å ikke ta med secondery

Lenke til kommentar

faen da, spillet er ikke kodet har bra, jeg er å¨det brettet der man er i en park og man blir angrepet av mercs og man skal holde ut mens man blir angrepet.

 

problemet er at i stede for å holde ut i så så mange minutter, så må man drepe alle merc'sa, men siden ai ikke er som den skal er minst en av dem borte og når jeg ikke får drept han eller de så kommer ikke helikopteret og henter oss,

Lenke til kommentar
faen da, spillet er ikke kodet har bra, jeg er å¨det brettet der man er i en park og man blir angrepet av mercs og man skal holde ut mens man blir angrepet.

 

problemet er at i stede for å holde ut i så så mange minutter, så må man drepe alle merc'sa, men siden ai ikke er som den skal er minst en av dem borte og når jeg ikke får drept han eller de så kommer ikke helikopteret og henter oss,

9166016[/snapback]

What?

Kom nå å henta meg selv om det var en haug med mercs igjen, måtte krype bort til bilen for å komme meg bort. Var under tung ild hele tiden, var sikkert igjen halvparten av de mercs soldatene.

Og det kommer ikke no helikopter, det blir skutt ned. Det kommer som sagt en bil og henter deg etter en god stund. Sikker på jeg daua 30 ganger før jeg blei ferdig med oppdraget, var dog aleine så sikkert derfor jeg sleit "litt"=)

Lenke til kommentar

Hehe, bugga seg maks på Demning mapet på act 3 her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helikopteret helt i slutten: Jeg klarte somehow å bomme med både Zeus og RPG-2, så fant jeg ikke flere RPGs. Jeg kom på at det var noen sånn stasjonære MG'er litt tidligere i mapet, så jeg løp bort dit med helikopteret etter meg. Kom meg bort og fikk skutt litt på helikopteret, men det var vanskelig fordi det var ofte for høyt oppe.

Uansett: Det klarte å henge seg fast i noe stygt antenne jævelskap, og var selvsagt utav rekkevidde fra MG'en min.

 

Jeg brukte først all Scar-H ammoen min, uten hell. Så jeg løp tilbake til demningen igjen og fant meg en SAW LMG greie. Brukte 5 MG magasin (1000 kuler!) på helikopteret uten at det sprengte.

Så uten ammo stod jeg der.. tenkte kanskje at helikopteret var immune mot alt annet enn RPG/Zeus/Stasjonær MG, men bare for pur faen så tok jeg frem pistolen min og brukte ett lite magasin (20 kuler) og helikopteret sprengte!! :!:

Lenke til kommentar
Hehe, bugga seg maks på Demning mapet på act 3 her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helikopteret helt i slutten: Jeg klarte somehow å bomme med både Zeus og RPG-2, så fant jeg ikke flere RPGs. Jeg kom på at det var noen sånn stasjonære MG'er litt tidligere i mapet, så jeg løp bort dit med helikopteret etter meg. Kom meg bort og fikk skutt litt på helikopteret, men det var vanskelig fordi det var ofte for høyt oppe.

Uansett: Det klarte å henge seg fast i noe stygt antenne jævelskap, og var selvsagt utav rekkevidde fra MG'en min.

 

Jeg brukte først all Scar-H ammoen min, uten hell. Så jeg løp tilbake til demningen igjen og fant meg en SAW LMG greie. Brukte 5 MG magasin (1000 kuler!) på helikopteret uten at det sprengte.

Så uten ammo stod jeg der.. tenkte kanskje at helikopteret var immune mot alt annet enn RPG/Zeus/Stasjonær MG, men bare for pur faen så tok jeg frem pistolen min og brukte ett lite magasin (20 kuler) og helikopteret sprengte!!  :!:

9172144[/snapback]

Er da ikke mange skudden som skal til før du får skutt ned et helikopter, kan jo bare be lagkameratene til å anfripe det så vil de ta det ut med sin zeus :cool:

Lenke til kommentar
Hehe, bugga seg maks på Demning mapet på act 3 her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helikopteret helt i slutten: Jeg klarte somehow å bomme med både Zeus og RPG-2, så fant jeg ikke flere RPGs. Jeg kom på at det var noen sånn stasjonære MG'er litt tidligere i mapet, så jeg løp bort dit med helikopteret etter meg. Kom meg bort og fikk skutt litt på helikopteret, men det var vanskelig fordi det var ofte for høyt oppe.

Uansett: Det klarte å henge seg fast i noe stygt antenne jævelskap, og var selvsagt utav rekkevidde fra MG'en min.

 

Jeg brukte først all Scar-H ammoen min, uten hell. Så jeg løp tilbake til demningen igjen og fant meg en SAW LMG greie. Brukte 5 MG magasin (1000 kuler!) på helikopteret uten at det sprengte.

Så uten ammo stod jeg der.. tenkte kanskje at helikopteret var immune mot alt annet enn RPG/Zeus/Stasjonær MG, men bare for pur faen så tok jeg frem pistolen min og brukte ett lite magasin (20 kuler) og helikopteret sprengte!!  :!:

9172144[/snapback]

Er da ikke mange skudden som skal til før du får skutt ned et helikopter, kan jo bare be lagkameratene til å anfripe det så vil de ta det ut med sin zeus :cool:

9172462[/snapback]

De var døde.

Lenke til kommentar
Hehe, bugga seg maks på Demning mapet på act 3 her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helikopteret helt i slutten: Jeg klarte somehow å bomme med både Zeus og RPG-2, så fant jeg ikke flere RPGs. Jeg kom på at det var noen sånn stasjonære MG'er litt tidligere i mapet, så jeg løp bort dit med helikopteret etter meg. Kom meg bort og fikk skutt litt på helikopteret, men det var vanskelig fordi det var ofte for høyt oppe.

Uansett: Det klarte å henge seg fast i noe stygt antenne jævelskap, og var selvsagt utav rekkevidde fra MG'en min.

 

Jeg brukte først all Scar-H ammoen min, uten hell. Så jeg løp tilbake til demningen igjen og fant meg en SAW LMG greie. Brukte 5 MG magasin (1000 kuler!) på helikopteret uten at det sprengte.

Så uten ammo stod jeg der.. tenkte kanskje at helikopteret var immune mot alt annet enn RPG/Zeus/Stasjonær MG, men bare for pur faen så tok jeg frem pistolen min og brukte ett lite magasin (20 kuler) og helikopteret sprengte!!  :!:

9172144[/snapback]

Er da ikke mange skudden som skal til før du får skutt ned et helikopter, kan jo bare be lagkameratene til å anfripe det så vil de ta det ut med sin zeus :cool:

9172462[/snapback]

De var døde.

9177956[/snapback]

Kan fortsatt lett ta det ut med hovedvåpenet=P

Gjem deg i et av tårnene når det angriper, så er bare å fyre løs når det ikke skyter tilbake=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har problemer med å få gruppa mi til å følge etter meg. jeg får opp menyen med kommandoer, men finner ingen knapp som aktiverer ordren! finner ikke ut hvilken knapp det er under "controls" i setup heller.... noen som har et enkelt svar?

 

edit : for eksempel ordren " follow"

Endret av praah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...