Gå til innhold

Kjøpte lotro og laste ned?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på slik man nå kan med World Of Warcraft.

Man kan Downloade clienten (Lovlig fra sidene dems) Og få tilsendt en CD-key via Email.

Skrevet
Tenkte på slik man nå kan med World Of Warcraft.

Man kan Downloade clienten (Lovlig fra sidene dems) Og få tilsendt en CD-key via Email.

9108802[/snapback]

Tror ikke det har komt ennå, men jeg skal ikke være for sikker.

Hva er problemet med å ha en fysisk kopi klar? Tar kun et par dager fra hvilken som helst internett side som selger LOTRO (gitt at du ikke bor på Svalbard da :).

Hvorfor må du ha det på denne måten? :hmm:

Skrevet

På EA link kan du freks laste ned alle Battlefield 2 spillene med cdkey osv. Samt Ringenes Herre Battle for Middelearth Bewitched, med flere andre online spill. Så har du jo Steam også som tilbyr mange spill som kan spilles online.

Jeg er også enig med Paulex, siden jeg også bor på landet og det tar evigheter å få den tilsendt. Samtidig må man enten hente den på posten eller så er det trøbbel med betalingen av visa på Norske nettbutikker.

Har ikke opplevd noen problemer med spillene jeg har lastet ned fra EA link eller Steam :)

Skrevet

LoTRO må du nok kjøpe i butikken/webshop får å få med ein gyldig cd-key som du kan regristrere deg med.

Men eg vil nå tru at det vil gå an å kjøpe cd-key online ettervert.

Skrevet (endret)
Hvis det er EA games som har lagd den, kommer den nok snart inn på EA Link.

9109943[/snapback]

Det er Turbine som har lagd selve spillet, og da blir Codemasters distributøren.

Hva med å kjøpe spillet på oppkrav? Da omgår du i hvertfall problemene med VISA.

EA Games har riktignok kjøpt opp Mythic Entertainment, de som nå lager Warhammer Online, så det at de kjøper Turbine for å få enda et MMO i stallen er lite sannsynlig. (sjekket på Wikipedia.org og EA Games har BFMEI/II, men ikke LOTRO.)

Endret av Xtra
Skrevet
På EA link kan du freks laste ned alle Battlefield 2 spillene med cdkey osv. Samt Ringenes Herre Battle for Middelearth Bewitched, med flere andre online spill. Så har du jo Steam også som tilbyr mange spill som kan spilles online.

Jeg er også enig med Paulex, siden jeg også bor på landet og det tar evigheter å få den tilsendt. Samtidig må man enten hente den på posten eller så er det trøbbel med betalingen av visa på Norske nettbutikker.

Har ikke opplevd noen problemer med spillene jeg har lastet ned fra EA link eller Steam :)

9109166[/snapback]

oppkrav er en fin ting når man bestiller på nettet, da trenger man ikke noe visa eller noe sånt, det er det jeg har brukt på komplett når jeg har bestilt derfra, dessuten hvis pakken da går tapt i posten så slipper man og betale.

Men da må det bestilles som en pakke tror jeg

Skrevet

Problemet er at nærmeste postkontor er en god del ifra, og når jeg er i siviltjeneste er 120 for oppkravet masse penger for meg :p

Så om man kunne fått den fra nettet slipper man porto ect.

Noe jeg synes alle slike spill skulle hatt fra dag 1.

Jeg kunne også sagt sikkert at dem ville solgt MYE mer på rene impuls kjøp fra folk som kjeder seg.

Men da blir det fra webben igjen. Takk.

Skrevet

Hva er det snakket om problemer med VISA? Jeg har kjøpt haugevis av spill, filmer, kinobiletter osv osv med VISA'et mitt fra norske butikker, og aldri hatt noen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...