Gå til innhold

vurder å oppgradere, men kom så over denne, bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bra ut den, bortsett fra at du ikke vil få mer enn 3,2GB ram vis du kjører 32bit Vista.. Men 3,2 er bedre enn 2..

Og den kan bråke... Det er noe man aldri veit med pc'r man ikke bygger selv.. Skjermkortet har jeg ikke peiling på, det får andre kommentere

Men til den prisen syns jeg den så helt ok ut

Skrevet
kom over denne maskinen: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=28042#

for meg ser denne veldig bra ut, men hva sier dere? ikke så teknisk når det gjelder hva som er bra eller ikke.

9094728[/snapback]

Fordeler: Mye ram og mye harddiskplass.

Bakdeler: Ikke spesielt rask cpu og forrige generasjons skjermkort.

Trur du kan gjøre bedre enn det til den prisen.....

9094990[/snapback]

kan vel kanskje være enig nå i etterkant :) fant plustelig ut at det var uten skjerm, og da blir den relativt dyr til slutt....

Skrevet
kom over denne maskinen: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=28042#

for meg ser denne veldig bra ut, men hva sier dere? ikke så teknisk når det gjelder hva som er bra eller ikke.

9094728[/snapback]

Fordeler: Mye ram og mye harddiskplass.

Bakdeler: Ikke spesielt rask cpu og forrige generasjons skjermkort.

Trur du kan gjøre bedre enn det til den prisen.....

9094990[/snapback]

Det som er viktig å tenke på er hva du skal bruke pc'en til. Kjøpte nettopp PC til en kompis av meg. Han bruker bare pc'en til å surfe på internett og skrive litt i word derfor trengte jeg ikke å vektlegge grafikkort.

Skrevet
Det som er viktig å tenke på er hva du skal bruke pc'en til. Kjøpte nettopp PC til en kompis av meg. Han bruker bare pc'en til å surfe på internett og skrive litt i word derfor trengte jeg ikke å vektlegge grafikkort.

9095026[/snapback]

Du betaler ikke 10k for en PC du skal surfe og skrive litt i word med.. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...