Gå til innhold

Pet feed ca hvert 5 min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer? Går ca 5 min mellom hver gang jeg må ta feed. Level 70 pet? Har "meat" fra level 68-69 creatures.

I tillegg kreves det 2 feeds hver gang man må ta en revive, var bare 1 før....

9091937[/snapback]

Er den "Best Friend?" Tror det har noe med det å gjøre om jeg ikke husker feil.

Endret av Heart Break Kid
Merker sjøl at petten fort blir gretten av at den dauer så mye, så prøver å unngå å bruke den jeg:P

glemmer alltid å ha med fòr i instancer også

9092083[/snapback]

Den dør liksom ikke så mye heller da. Før gikk det jo timer mellom hver gang, nå er det for ofte. Kjørte akkurat preq for kara (før SL) og gikk fra 21 meat til 8 (pet døde 2 ganger). Blir jo håpløst hvis det skal være sånn fremover :(

Lær deg cooking, mange fete oppskrifter i outland f.eks. En del matoppskrifter buffer også dyret ditt. (sporeling snack?) Ha alltid med ved så du kan lage mat av drops fra monstre når du går tom for mat ute i bushen/instances. Ferdig mat er alltid bedre en rått kjøtt etter det jeg har skjønt.

Pokker, nå ble jeg sulten.

Jeg pleier alltid og kjøpe 2 stacks med Smoked Talbuk Venison hver gang jeg er innom en by, 5 minutt per feed høres ut som ca. halvparten av normalen, så regner egentlig med at grunnen er kvaliteten på maten du bruker.

saksa fra wowhead:

Make sure the Feed affect is over before sending it to fight it disables the feed affect.

Very usefull Macro to use.

/cast Feed Pet

/use [food name]

You won't have to open the bags to choose the food, it's just feeds the pet with the food you have in the bag.

In other word the [food name] is what the pet will be fed with.

Tip: watch the combat log, when you see happiness gained is 17 you need to upgrade the food. (usually the food has level requirment)

Jeg pleier alltid og kjøpe 2 stacks med Smoked Talbuk Venison hver gang jeg er innom en by, 5 minutt per feed høres ut som ca. halvparten av normalen, så regner egentlig med at grunnen er kvaliteten på maten du bruker.

saksa fra wowhead:

Make sure the Feed affect is over before sending it to fight it disables the feed affect.

Very usefull Macro to use.

/cast Feed Pet

/use [food name]

You won't have to open the bags to choose the food, it's just feeds the pet with the food you have in the bag.

In other word the [food name] is what the pet will be fed with.

Tip: watch the combat log, when you see happiness gained is 17 you need to upgrade the food. (usually the food has level requirment)

9094669[/snapback]

Takker for den. Har nok vært litt ivrig og sendt den i combat før full effect har funnet sted. Hvor frå jeg kjøpt Smoked Talbuk? vanlig food and drink vendor?

jeg feeder petten med de underbog sporene man lager med en sporeggar quest reward (husker ikke hva de eller questen heter)..

fra coilfang res..

funker veldig greit. trenger ikke tenke på mat til petten siden jeg kan lage 10 nye hvert døgn.

Jeg pleide å ha med 3 - 4 stacks med pet mat, men nå sparer jeg fort et par plasser i baggene samt at jeg ikke bruker et øre på mat.

jeg har boar til info. vet ikke om andre pets vil spise disse.

Lær deg cooking, mange fete oppskrifter i outland f.eks. En del matoppskrifter buffer også dyret ditt. (sporeling snack?) Ha alltid med ved så du kan lage mat av drops fra monstre når du går tom for mat ute i bushen/instances. Ferdig mat er alltid bedre en rått kjøtt etter det jeg har skjønt.

Pokker, nå ble jeg sulten.

9094345[/snapback]

Cooking er faktisk ganske morsomt å kunne. :D

I hvertfall når du kommer opp i ganske høy skill.

.

Takker for den. Har nok vært litt ivrig og sendt den i combat før full effect har funnet sted. Hvor frå jeg kjøpt Smoked Talbuk? vanlig food and drink vendor?

9094703[/snapback]

Jepp, stort sett alt av meat vendors / food and drink / butcher / innkeepers i Outland selger disse.

Her er en liste viss det skulle trengs :)

http://www.wowhead.com/?item=27854#z0z

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...