Gå til innhold

TES: Min Oblivion char er mongo!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har spilt oblivion en del på en pc som kjører på low grafikk og lagger mye..

Jeg har en ganske bra char, jeg har gjort alle Dark Brotherhood questa, en del mages guild quest, thieves guild har jeg gjort noen av og main questet.

Men jeg har dessverre greid å bli kasta ut av Mages Guild, og jeg orker ikke tanken på å finne alle de urtene :sick:

Så ville noen værsåsnill legge til en Oblivion savefil med en char som har gjort Dark Brotherhood og en del mages guild quests og main questa :closedeyes: ?

EDIT: Jeg har lett mye på http://www.tessource.net/index.php men finner nesten bare chars som bare har rømt fra fengselet :cry:

Endret av Dreadlord531
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du ikke n save game fra lenger ut ?

Tror ikke noen har lyst til å legge ut fyren sin som de har strevet så mye med så en annen bare kan "ta fra ham" alt arbeide han/hun har lagt i char.

Men går det ikke ann å komme inn igjen på en måte ?

Ellers kan du laste ned en mod med wizard tower der er det noen verdifule ingridienser

Skrevet (endret)

Hva er det som er så ille med å plukke de urtene? Jeg mener, hvis du først har blitt kastet ut, så fortjente du vel det. Det er jo en fullverdig del av spillet. :)

Og kan du ikke bare gå tilbake til en tidligere save?

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

Ja, det har jeg lært og angrer på at jeg ikke gjorde

Men det er ikke noe å gjøre med nå.

Er det ingen som vil uploade sin savegame til meg :(

Endret av Dreadlord531
Skrevet

Hvis du har gjort så mye så burde det jo absolutt være verdt å finne noen urter, etter hva jeg forstår. kan jo ikke være så gøy å plutselig starte på noen andre sin char etter all tiden du har brukt på din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...