Gå til innhold

Skal kjøpe PS2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw en annen ting også for å svare på det ang chip.. kjøpte ps2 slim for noen uker sia på elkjøp å fikk den chippa av JollyRoger57 på forumet.. veldig dyktig kar.. matrix infinity :love:

9089538[/snapback]

 

Klart du må kjøpe ps2, moddet. ps3 er oppskrytt og altfor dyrt i forhold til det maskina er..har ikke bruk for noe blueray..jeg har ps2 og er kjempefornøyd, har tenkt å ha den til jeg skal kjøpe ps4 i 2010.

Lenke til kommentar
Btw en annen ting også for å svare på det ang chip.. kjøpte ps2 slim for noen uker sia på elkjøp å fikk den chippa av JollyRoger57 på forumet.. veldig dyktig kar.. matrix infinity :love:

9089538[/snapback]

 

Klart du må kjøpe ps2, moddet. ps3 er oppskrytt og altfor dyrt i forhold til det maskina er..har ikke bruk for noe blueray..jeg har ps2 og er kjempefornøyd, har tenkt å ha den til jeg skal kjøpe ps4 i 2010.

9091679[/snapback]

 

Var det seriøst?

PS3en blir nok fortsatt brukt i 2010 skal du se. Bare se på hvor lenge PS2 har klart seg.

 

Edit: La inn sitat.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Btw en annen ting også for å svare på det ang chip.. kjøpte ps2 slim for noen uker sia på elkjøp å fikk den chippa av JollyRoger57 på forumet.. veldig dyktig kar.. matrix infinity :love:

9089538[/snapback]

 

Han kan jeg også gå god for, har vært hos han med noen ps2 kan man si...

MEGET dyktig, og med PROFF utstyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...