Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kjøpe trim til Yamaha 4-takt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en Rieju Mrx-125 som har samme motor som Yamaha Xt-125 så jeg tenkte at jeg kunne kjøpe trimdeler som passet til yamahaen som f.eks eksosanlegg. Hvor får jeg kjøpt trim til yamahaen? Har sedd at man kan ha gianelli effektanlegg på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den linken Dataprob har sendt er jo trim til 2-taktere...

Vanskli å få trimma 4-taktere, men det går jo an, tror nok du må bestille deler fra utlandet ja, hvis ikke kan du prøve å kontakte en Yamaha-forhandler ;)

Skrevet
4 takt e naaijs når du får litt trim på. da går dæm like gått såm 2 takt  :D

9099750[/snapback]

er du mongolid? en 125 4-takter kommer aldri til å gå like godt som en 125 2-takt.

dream on!

Skrevet

150 ccm trimsylinder å gianelli effekanlegg får du en xt-125 opp i 140. Yamaha dt'en går ikke så bra orginalt mæn æ kan inrømme at di firtakteran på markede idag e piss mn d skylles kanshe i at dæm har 5 trinns girkasse å e luftavkjølt.

Skrevet (endret)

Nei, det skyldes at de bare har halvparten av eksplosjonene til en 2-takts motor, enkelt å greit.

Du kan trimme hvor mye du vil, om du har to tilsvarende motorer i 4-takt og 2-takt vil 2taktsmotoren fortsatt ha mye mer effekt, helt til du kommer opp i ca 400 kubikk, der stempelet har såpass mye volum at det ikke har noe for seg å ha 2-takt..

e:leif

Endret av r0zie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...