Gå til innhold

Ta opp musikker fra spill


Anbefalte innlegg

Hei igjen og lenge siden sist.

 

Jeg har spillt masse spill i det siste og av alle slager. men jeg bumper borti Eksremt bra musikker i spill og da snakker jeg om PC spill selfølgelig.

jeg har lyst til å ta opp musikkene men jeg vet ikke hvilket program.

 

Vil helst spør om det finnes slik program som ikke bare tar lyder ifra spill men filmer eller lyden av skuddene du skyter i counter striker Fsk.

 

Takk for oppmerksometen!

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste programmet som følger med er en som kan bare ta opp i 30-60 sec. det er ingen flere jeg vet om.

 

vell la oss si at det er en japanesisk spill som bare har .Dat og .arc filer inni. er ikke noe man kan opne helt uden videre.

Lenke til kommentar

Skal vi si det slik da?:

 

det er bare sånn der Data filer der. tror alle musikkan ligger der inne..

 

Jeg har Til og med sjekka inni mine dokumenter men skjer ikke noe.

dette er alle filene jeg ser:

 

 

(mappe) Savedata

A_ED.dat

bgm.arc

Chip.arc

M_ED.dat

N_ED.dat

op.dat

Rio.arc

Se.arc

Voice.arc

yumemiru.exe (ikke spør)

 

Jeg har en mistanke at musikken ligger inni Bgm.arc men jeg har adrig sett .arc fil før.

 

Nuh :) har dere en program dere vi ambefale? eller en metode med å åpne den Bgm.arc filen?

 

Dette er sikkert min største oppgave nu.. japaneserne er litt slemme mot meg akkurat nå.

Lenke til kommentar

Last ned programmet Audacity (link). Venstre trykk deretter volum helt ned i høyre hjørne på oppgavelinjen. Trykk så på Alternativer -> Egenskaper. Velg så innspilling og kryss av alle alternativene. Så starter man Audacity og velger et alternativ en plass som jeg ikke finner nå (kan lete i morgen). Så starter man bare innspillingen i Audacity (den røde rundingen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...