Gå til innhold

Gammel hytte på prerien

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse late sommerdager er jeg så lat at jeg ikke kommer meg ut for å fotografere engang.

Derfor legger jeg ut et bilde fra i Vinter/vår.

28mm

1/800

f/10

ISO 100

Er dette noe å samle på.

post-97647-1184548408_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tydeligvis alene om dette, men jeg synes dette er noe å samle på. Slike bilder av noen få hus/hytter er for meg litt eksotiske, og jeg har sett mye lignende innen kunstfotografiet. Komposisjonen er helt grei, og himmelen er i alle fall ikke ødeleggende monoton. Ja, jeg synes det er verdt å samle på.

Skrevet
Jeg er tydeligvis alene om dette, men jeg synes dette er noe å samle på. Slike bilder av noen få hus/hytter er for meg litt eksotiske, og jeg har sett mye lignende innen kunstfotografiet. Komposisjonen er helt grei, og himmelen er i alle fall ikke ødeleggende monoton. Ja, jeg synes det er verdt å samle på.

9088156[/snapback]

er enig i det.

Bildet gir meg en fredfull stemning.

Skrevet

Aha, så du er ikke her for å lære - få åpnet øynene for eventuelle feil som du kan ha i bakhodet til senere - for å ta bedre og bedre bilder..

Det er ikke skadelig med en klapp på skulderen, men du skal ikke la være å legge ut noe fordi du kan "få deg en smekk" og lære noe av det i prosessen. Du har mer igjen for det enn at en gjeng klapper uten å fortelle hvorfor de gjør det..

Skrevet
Aha, så du er ikke her for å lære - få åpnet øynene for eventuelle feil som du kan ha i bakhodet til senere - for å ta bedre og bedre bilder..

Det er ikke skadelig med en klapp på skulderen, men du skal ikke la være å legge ut noe fordi du kan "få deg en smekk" og lære noe av det i prosessen. Du har mer igjen for det enn at en gjeng klapper uten å fortelle hvorfor de gjør det..

9098768[/snapback]

Det fins noe som er verre en surmaget kritikk. Det er at bildene dine blir ignorert :)

Tom

Skrevet

Sant.. Til og meg jeg har opplevd det. Det mest irriterende er at man aldri får vite hvorfor folk ikke tok seg bryet. Personlig har jeg latt være å kommentere en god del bilder som klart fortjener/trenger tilbakemelding(er), bare fordi jeg er i et giddalaust humør - og bare vil se på bilder.

Så kan i alle fall noen av dere ha det i mente hvis (når) dere en gang opplever å få ryggen servert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...