Gå til innhold

P800


Anbefalte innlegg

Nokia har fått mye pepper for 6210 og 8210, hvor 33% av dem var inne til rep 2 ggr eller mer...... Har hatt men 6210 i over 2 år, har ikke hatt problemer med den i det hele tatt.

 

Nokia har vel fått ryktet sitt på mange "mandagstelefoner", det er vel det som er problemet deres.

 

Men for all del, Ericsson, har hat 4-5 forskjellige telefoner, det er bare en som jeg kan huske som jeg ikke hadde problemer med.

 

Håper P800 blir bra, for jeg skal byutte min 6210 i en sånn, det er 100% sikkert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får min nye P800 i morgen... moah ah ahhhh :rofl:

 

Gleder meg som en unge!

 

Den koster ca. 5950,- hos itbutikken.

 

 

itbutikken???

url?

 

jeg sliter litt med penger, og har funnet ut at jeg ikke vil ha nokia 3650...

så derfor, må jeg nok vente en god stund :cry: , til P800 ligger på rundt 5000kr. :cry:

Lenke til kommentar

 

De har da ikke P800 der...

Jeg finner den iallfall ikke!

 

Jeg fant den heller ikke der så jeg kunne ikke gi deg en direkte link. Du ønsket adressen til ITButikken. En annen kar sa de hadde P800 der

 

Det er rart det der... Hadde tidligere en direkte link som en på forumet her oppga og fant P800 uten problemer. Når jeg på nøyaktig samme tidspunkt skulle browse gjennom de andre Ericsson telefonene fant jeg den ikke... :(

Lenke til kommentar

Vel, det er nettopp det folk spør om hele tida.. hva er nokiagame.. og det er like vanskelig å svare på det hvert år.. Eller, i år (eller, forsåvidt.. i fjor, siden det var da det foregikk) var det ganske ensformig, så er greit å forklare..

 

Nokia har arrangert nokiagame i tre år i norge nå, av fire år totalt (tror jeg).. I år gikk det ut på at alle hadde x antall penger, eller "fames", som vi skulle bruke på å kjøpe aksjer som vi kunne kjøpe i en virtuell verden (musicworld). Og så drev vi på og kjøpte og solgte aksjer etter hvert som kursen gikk opp og ned, og dette foregikk da i ca .. tre uker. I tillegg var det små minispill og små oppgaver vi måtte gjøre for å få litt bonusassets. Hele opplegget gikk da egentlig ut på at vi var musikere, som skulle få tilhengere (derav valutaen "fames") og til slutt være de første som sendte en musikkvideo over mms. Og til slutt, de som hadde mest fames, etter en veldig spennende finale :), vant. I norge var det 50 vinnere.. www.nokiagame.no er en genial fansite, men står ikke så veldig mye om selve spillet der. I tillegg så fins www.nokia-game.com, som også er veldig fin.

Lenke til kommentar
ikke for å virke som en p800-fanboy, men får jeg bare spørre hva du synes er negativt med den? :)

 

Negative sider:

Tar lengre tid å skrive meldinger på enn en Nokia med ordbok. Å skrive på med stylusen er elendig sammenlignet med Palm. Den blander lett bokstaver og det er tungvindt. Alternativet er å buke keypaden og det stinker. For å få til . så må man trykke fem ganger på 1 tasten. Får ikke koblet med til POP elelr IMAP mail selv om internet funker fint. Det er ufattelig mye bugs på den i forbindelse med ringetoner på personer. Profilsystemet er dårlig utviklet. Den syncer ikke profilene med outlook. man kan ikke velge standard-nummer, hjemmetelefon kommer alltid først. Kameraet virker ikke alltid, låser seg. Veldig dårlig farge og lysfølsomhet på kameraet. 7650 er mye bedre. Alarmklokkefunksjonen er dårlig selv om du kan sette tre alarmer. Spill blir avbrutt av feilmeldinger. Den er stor.

 

Enkelt å greit: Den er ikke verdt 6000,- kr. Langt ifra!

Lenke til kommentar

 

De har da ikke P800 der...

Jeg finner den iallfall ikke!

 

Jeg fant den heller ikke der så jeg kunne ikke gi deg en direkte link. Du ønsket adressen til ITButikken. En annen kar sa de hadde P800 der

 

Det er rart det der... Hadde tidligere en direkte link som en på forumet her oppga og fant P800 uten problemer. Når jeg på nøyaktig samme tidspunkt skulle browse gjennom de andre Ericsson telefonene fant jeg den ikke... :(

 

jeg fant den når jeg søkte på P800 på prisguiden på hw.no. Så ruller du bare ned til ca. 5950 kr.

Lenke til kommentar
Fant den nå jeg og... Merkelig det der! Uansett så er den jo ikke på lager, så hjelper ikke stort!

 

Jeg fikk den en uke siden. Selv om det alldri sto at de fikk den på lager... Kansje de hadde så mange forhåndsbestillinger at det ikke var noe vits å sette på lagerstatus :shrug:

Lenke til kommentar
ikke for å virke som en p800-fanboy, men får jeg bare spørre hva du synes er negativt med den? :)

 

Negative sider:

Tar lengre tid å skrive meldinger på enn en Nokia med ordbok. Å skrive på med stylusen er elendig sammenlignet med Palm. Den blander lett bokstaver og det er tungvindt. Alternativet er å buke keypaden og det stinker. For å få til . så må man trykke fem ganger på 1 tasten. Får ikke koblet med til POP elelr IMAP mail selv om internet funker fint. Det er ufattelig mye bugs på den i forbindelse med ringetoner på personer. Profilsystemet er dårlig utviklet. Den syncer ikke profilene med outlook. man kan ikke velge standard-nummer, hjemmetelefon kommer alltid først. Kameraet virker ikke alltid, låser seg. Veldig dårlig farge og lysfølsomhet på kameraet. 7650 er mye bedre. Alarmklokkefunksjonen er dårlig selv om du kan sette tre alarmer. Spill blir avbrutt av feilmeldinger. Den er stor.

 

Enkelt å greit: Den er ikke verdt 6000,- kr. Langt ifra!

 

Skrive med P800 går greit det, vanesak. Har hat en Palm lenge nå, og det tok ikke så lang tid før jeg ble vandt med P800'en.... Vet den ikke har T9, men man kan installere et lignende system selv på den....

 

Får du ikke e-post til å virke? Ler deg å sette opp telefonen gutt! Min funker fint med både Tele2 sin POP3 server og IMAP serveren på jobben, bruker NetCom GPRS

 

Syncing med Outlook 2002 (XP) fungerer perfekt for meg, var bare å installere rett fra CD'en

 

Har ikke hatt noe problemer med kamera enda....

Du kan stille det inn til å bli mer lysfølsomt i kamera instillingene, 7650 gir ikke like bra fargegjengivelse som P800

 

Brukte alarmen på morgen idag... Voknet jeg selv om klokken var 0630... :-( Du kan jo ha egne ringelyder som alarmsignal

 

Har ikke merket noen bugs enda, utenom en gang i videoavspilling...

 

Størelsen er en vanesak....

 

Denne telefonen/PDA'en er VIRKELIG verdt 6000 kroner

 

Strips..... Hva med å lese bruksanvisningen før du begynner å klage.... :-D

Lenke til kommentar
ikke for å virke som en p800-fanboy, men får jeg bare spørre hva du synes er negativt med den? :)

 

Negative sider:

Tar lengre tid å skrive meldinger på enn en Nokia med ordbok. Å skrive på med stylusen er elendig sammenlignet med Palm. Den blander lett bokstaver og det er tungvindt. Alternativet er å buke keypaden og det stinker. For å få til . så må man trykke fem ganger på 1 tasten. Får ikke koblet med til POP elelr IMAP mail selv om internet funker fint. Det er ufattelig mye bugs på den i forbindelse med ringetoner på personer. Profilsystemet er dårlig utviklet. Den syncer ikke profilene med outlook. man kan ikke velge standard-nummer, hjemmetelefon kommer alltid først. Kameraet virker ikke alltid, låser seg. Veldig dårlig farge og lysfølsomhet på kameraet. 7650 er mye bedre. Alarmklokkefunksjonen er dårlig selv om du kan sette tre alarmer. Spill blir avbrutt av feilmeldinger. Den er stor.

 

Enkelt å greit: Den er ikke verdt 6000,- kr. Langt ifra!

 

Legger til et par kommentarer til her.. :)

 

Det å skrive meldinger: Vanesak. Skriv litt med stylusen og du finner ut at det går veldig mye raskere etter hvert. Flere har sagt at skriftgjenkjenningen til p800 funker mye bedre enn diverse pda'er og palm'er .. Noe jeg ikke vet så mye om selv, da jeg ikke har lekt med så mange andre sånne ting, men den takler de kråketegnene mine imponerende bra.. :) Profiler kunne vært bedre, da du kun har en profil, og mulighet til å sette lydløs. Standardnummer velger du selv, hvis du leter litt i menyene. Kameraet har aldri låst seg til meg, men er enig i at fargene kan bli rare hvis du knipser i mørket. Alarmklokkefunksjonen vekker meg uten så alt for store problemer iallfall.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...