Gå til innhold

P800


Anbefalte innlegg

Huff ... ja ja... Greit at dere liker telefonen. Jeg har også brukt palm lenge og med Grafitti går det mye kjappere å skrive. Men den stylusen til P800 er en vits... den er så kort at det føles ut som å bruke en alt for kort blyant å skrive. Meget ubehagelig spør du meg. Det er en kombinasjon av ekstremt dårlig stylus og for mange valg av tegn som kan skrives og lett kan bli gjennkjent som en annen bokstav. Mye bedre med Grafitti hvor de ha laget en litt spesiell måte å skrive enkelte bokstaver. Da blir det enklere å skille bokstavene. Jeg klarer rett og slett ikke skrive fort med den lille stylusen. For teit å drasse på en ekstra ved siden av.

 

Må si den oser av dårlig kvalitet sammenlignet Palm. Nå har jeg brukt Palm V og m500 i noen år og liker dem veldig bra. Skulle gjerne prøv en Tungsten W når den kommer 8)

 

IMAP oppsett kan jeg ganske bra. Rart det der. Feilmeldingen var at den ikke klarte å resolve mail servernavnet. Mulig det hadde funka å legge inn IPadressen. Det rare var at http://www.vg.no funka fint med GPRS men ikke mailen.

 

En annen bug som jeg opplevde var at jeg redigerte på en i kontaktlisten så fikk jeg ikke lagt denne kontakten inn på telefon siden. Så prøvde jeg å slette denne kontaken men det gikk ikke. Jeg måtte til slutt slette kontakten i Outlook og synce den. Da ble den endelig slettet på telefonen. Det skjedde bare en gang.

 

Og vekkeklokkealarmen klarte ikke å vekke meg. Istedet for å vokne kl 08.30 så var klokka plutselig 12.

 

Jeg sitter gjen med et veldig dårlig inntrykk. Det er så mange ting som kunne vært bedre. Den største konstuksjonsfeilen må være den ekstremt lille stylusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...