Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er riktig å ta for min gamle bil?


Anbefalte innlegg

1999 mod Volvo v40 1.8 Stasjonsvogn (1. gang reg. høst 98) køyrt 167.000km

 

- manuell gir

- bensin

- Lettmet. sommer (Nye dekk)

- 4 gode vinterdekk (Pigg)

- Elektrisk vinduer framme

- Thule bøyler

- Burgunder farge

- cd spiller

- alarm

- fjernstyrt sentrallås

- varme i framseter

- takrails

- abs

- airbag

- servo

 

God bil, ingen problemer med den.

Det finns litt "småbulker" fra steinsprut på panser, lite rust. Bilen kan sikkert se ny ut med en skikkelig vask og boning.

 

Det er også et "hakk" i frontruta....men er ikke til sjeanse da det er bak sladrespeil.

 

 

 

Edit: Håper på 90.000

Endret av huldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
personlig tror jeg ikke du får 90.000

blir litt feil å annonsere den som 99mod når den er registrert i 98

9076051[/snapback]

 

Chassis tilsier at det er 99 mod....

 

Edit: Er fornøyd med mindre enn 90.000, men hva vil dere anslå da?

Endret av huldal
Lenke til kommentar

Forhandler kan gjerne ta 10-15,000 mer grunnet klargjøring, garanti mens hos privatperson så har man garantier ut porten. AC er også verd 10.000,- + for de fleste av oss i dag så du må nok en del ned i pris max 70.000,- tror jeg.

Jeg tror de fleste blåser langt i om det er en 98/99 mod da det er prikk lik bil. Jeg tror ting som AC og god stand-servicehistorikk- km vil telle mye mer for kjøper en når den ble registert...

 

Her er en konkurent.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...6a028A5x-948641

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Den bilen var vel i overkant feilpriset. Den som kjøper den bilen gjør seg et kjempe kjøp. Ut fra mine beregninger ligger bilen min på overkant av 100k. Hvis den er strøken og har bl. a. AC.

 

Det lengste jeg muligens er villig til å gå ned kan være til 80k... kanskje noen lapper til.....

 

 

Edit:

Kilde: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10452...+navn&komentar=

Endret av huldal
Lenke til kommentar

Jepp det var noe av poenget mitt.....

9076379[/snapback]

 

Jeg bare poengterte det, har selv fått tillegg i innbytte på mellom 12 og 15000 fordi bilen hadde AC, dette var på en varebil og AC var en relativt sjelden ting på disse.

9076415[/snapback]

 

Jada greit det og jeg poengterte det samme litt lenger opp at AC har mye å si for salget og gjerne 10.000,- pluss. Jeg kjøpte meg selv en Volvo 850 nå nylig og de uten AC gadd jeg ikke å se på en gang og tror mange tenker som meg.

 

Hvis bilen som i ditt tilfelle ikke er vanlig levert med AC så er det jo enda mer pluss og blir gjerne prisgitt enda høyere ;)

Lenke til kommentar
Den bilen var vel i overkant feilpriset. Den som kjøper den bilen gjør seg et kjempe kjøp. Ut fra mine beregninger ligger bilen min på overkant av 100k. Hvis den er strøken og har bl. a. AC.

 

Det lengste jeg muligens er villig til å gå ned kan være til 80k... kanskje noen lapper til.....

 

 

Edit:

Kilde: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10452...+navn&komentar=

9076442[/snapback]

 

Vel den bilen har da stått i 3 uker uten å blitt solgt så hvis dette er et "kjempekjøp" så kan du vel bare tenke på hvor lenge din vil stå før den blir solgt..... Det er så mye bra bruktbiler i dag men blir de priset litt for høyt så blir de bare stående grunnet valget faller på en annen bil med rett pris og utstyr.

Lenke til kommentar

 

Før var i hvertfall denne kalkulatoren helt urealistisk positiv og var nærmest en vits, om det er like ille i dag er jo ett spørsmål.

9076457[/snapback]

 

Tror nok det elles så har jeg ranet han jeg kjøpte min Volvo 850 av da den ble priset til 115,000,- etter denne kalkulatoren :!: Prisforlangene fra selger var 80,000,- jeg ga 65,000,- :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...