Gå til innhold

Har bestilt n73 me, men noen med erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt "ekkelt" å skrive slikt etter at du har bestilt, men du spurte...

 

Jeg gikk fra 6630 til N73 (ikke ME). OS'et funker greit, men har opplevd noe heng i forbindelse med kamerafunksjonen, spesielt switching'en som skjer når dekslet åpnes og lukkes. Så langt ingen ny software som har fikset dette.

 

Ellers synes jeg byggekvaliteten er skikkelig dårlig... 6630 var vesentlig mere solid. Første telefonen jeg har hatt som knirker så kjapt du tar på den. Kom kjapt riper på skjermen og plastikken rundt. Samler seg mye møkk under kameradekslet, og det har også kommet en god del partikler mellom selve LCD skjermen og plastikken utenpå (i "skallet"). Denne plata er også ganske tynn, siden skjermen reagerer lett på press.

 

Men det positive er at den tar bra bilder, bra video, bra bilde på skjermen og OK lyd fra MP3. Ellers er det "standard" nåtidens Series 60, og middels grei->treg hastighet på menybruk.

Endret av opresterud
Lenke til kommentar

har hatt den i godt over et halvt år nå:

1)ME er hakket raskere/bedre enn vanlig n73. Opplever blant annet ikke menyer som trege.

2)Ja det stemmer at kameraet klikker relativt ofte, men etter min erfaring så slipper man lett dette om man ikke har hundrevis av bilder på telefonen. Hvor ofte kameraet klikker har en klar sammenheng med hvor man bilder man har...iallefall hos meg. Når det begynner å klikke hos meg så tar jeg som det som et tegn på at det nå er på tide å flytte over noen bilder, og da fungerer den (tilnærmet)perfekt igjen etterpå!

 

Ellers en helt topp mobil, eneste som plager meg at den ikke har xenon-blits som k800i...men ellers veldig bra kamera.

Lenke til kommentar
Hei har bestilt en N73 ME, den tar over for en p990 ( ja hvet jeg går bakover) men p990 var en dritt telefon, men lurer på om noen med erfaringer med n73 da, vet den er treig som noen sier, men p990 var ikke noe fartsfantom den heller...

9074286[/snapback]

Du har 187 sider med erfaringer om N73 her da... :eek:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...