Teri0N Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 har en lvl 20 på M&B uten mods, men hvis jeg nå instalerer og spiller med last days moden, må jeg da opprette en ny char?
Gunfreak Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 så klart, alt er jo nytt der, nye typer helt andre rustinger osv
Bjørnar! Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) har en lvl 20 på M&B uten mods, men hvis jeg nå instalerer og spiller med last days moden, må jeg da opprette en ny char? 9082658[/snapback] Ikkje nødvendigvis... http://forums.taleworlds.net/index.php?PHP...1&topic=15784.0 Edit: du kan og fuske på den måten. http://forums.taleworlds.net/index.php?PHP...561&topic=364.0 Endret 16. juli 2007 av IceWolf
Nebbdyret Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Noen som kan legge til en link der jeg kan laste ned LOTHR-moden? Finner den ikke EDIT: Fant den: http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...hp?cid=7&lid=61 Endret 17. juli 2007 av Nebbdyret
RogueAlien Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg personlig synes NWN 1 og 2 er begge knallbra! Mye fordi jeg elsker D&D Forgotten Realms og systemet men også for friheten du har i og lage karakterer. Men nok om det, hvis jeg skulle anbefale et spill som jeg tror ikke har vært nevnt her så er det Divine Divinity. Det er ikke akkurat et helt nytt spill og ikke det nyeste grafikken men det har masse atmosfære. Det er veldig likt Diablo spillene men det har mere dybde og mere ting og muligheter som Diablo ikke har. Det er masse folk du kan snakke med og masse ting du kan spise og drikke som ellers ikke vanligvis er med i et action rollespill av denne typen. Divine Divinity - Gamespot Review Divine Divinity Video Review - Gamespot Det aller beste er jo at nå så fåes det meget billig fordi det er noen år siden det kom ut. Prøv det hvis du liker action rollespill men vil ha litt mer flavour.. PS! Videoen gir masse bra info om spillet.. Endret 17. juli 2007 av RougeAlien
qwert Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg driver å leter etter et actionrollespill med et godt klassesystem(D&D f.eks) og med litt frihet rundt quests og story.Selv om settingen er veldig annerledes enn de andre spillene du nevner, så tror jeg du har lyst til å prøve Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Hadde nylig en skikkelig 'revival-tråd' om det på forumet her.
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg driver å leter etter et actionrollespill med et godt klassesystem(D&D f.eks) og med litt frihet rundt quests og story.Selv om settingen er veldig annerledes enn de andre spillene du nevner, så tror jeg du har lyst til å prøve Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Hadde nylig en skikkelig 'revival-tråd' om det på forumet her. 9105083[/snapback] Jeg har nevnt det allerede, og han har prøvd det.
qwert Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Whups, ja. Tror nesten jeg må legge noen skillpoints i 'Trådskumming[*]' neste gang jeg går opp et level. [*] Evnen til å raskt ta til seg relevant informasjon fra en diskusjon på et internettforum. Rollefigurer som feiler en sjekk mot 'Trådskumming' må detaljlese hele tråden og får dermed en midlertidig stat-straff mot INT for diskusjonsformål proporsjonal med trådens lengde (dobbel hvis det aktuelle forumet er NMA).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå