Gå til innhold

Trådløs nettverksadapter med drivere til win 98


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en gammel pc her som vil på internett, men den har ikke nettverksport for tp kabel (utrolig nok) men den har porter for trådløs nettverks adapter.

 

Jeg har også en rimelig ny slik adapter, men finner ikke drivere til windows 98 til denne, det er end-link wireless 108g mimo dwl-g650m. drivere på hjemmesiden til dlink er kun for xp og vista...

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? må jeg prøve å skaffe meg et gammelt nettverksadapter med drivere til 98, eller kan dette ordnes?

 

Forslag mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et vanlig PCMCIA kort. Det burde du også finne for kablet nettverk (f.eks. har Jensen [Ekjøp]). Om det finnes drivere for Win98 er et annet spørsmål. Det er lenge siden produsenter laget noe for Win98. Selv Microsoft har stoppet all support og utvikling for flere år siden. Det er en liten mulighet for at ME drivere kan virke.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en gammel pc her som vil på internett, men den har ikke nettverksport for tp kabel (utrolig nok) men den har porter for trådløs nettverks adapter.

9065529[/snapback]

 

Det var ikke så mange år siden det var eksklusivt og ha nettkort i maskiner fra fabrikk, Wlan og win98 er noe herk, du må helt sikkert ha win98SE skal du ha ett håp om og finne noe. Finn deg ett PCMCIA-kort for LAN, f.eks selges det nok kort med Realtek 8139 innmat, disse har drivere til det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...