Gå til innhold

Nokia 6288, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har hatt min 6288 i noen mnder nå, og jeg er godt fornøyd, bortsett fra slarken som er heftig omtalt.

 

den er litt tykk, men skjermen bra, kameraet er veldig bra (i godt lys) og den er solig og funkerer utmerket.

 

den har fått litt juling. dvs gått i gulvet noen ganger og sånt, men aldri klaga, utenom riper og sånt da :p

 

men nå sikler jeg på en 6500 slide. den er ganske lik, men er av aluminium og er ca 0,5cm tynnere.

Lenke til kommentar
Fått mobilen din ennå?

9272499[/snapback]

 

Nei. Men den er iallefall bestilt. :)

Prøver å spore den på posten, men eneste opplysningene jeg får er "mottatt data om sending" også er Postkontoret i Sandefjord oppført ved siden av så da er det vel der den sendes fra?

 

Du kjøpte telefonen du også? Fornøyd?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt på www.djuice.no :) Bestilte også svart. :)

 

Bestilte søndag kveld og fikk beskjed om at den var sendt igår i 12 tida. Men først nå er den i Oslo. :dontgetit: Over et døgn etter at den skulle vært sendt. Er ikke det litt tregt?

 

Men uansett. Regner med å få den imorgen, senest torsdag. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Plastikk følelsen er der, men allikevel så digger jeg mobilen, passer perfekt til mitt bruk ihvertfall, får prøve ha denne til den er ødelagt. Bytte mobil altfor ofte jeg da, men prøve holde meg litt nå.

Jeg har heller ikke oppdatert noe program vare, den virker jo bra nå, så jeg aner evnt ikke hva en oppgradering fører med seg... søke på nett kanskje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...