Gå til innhold

Hvorfor velge Wii foran PS3/Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Hvis du uansett blir sittende mye alene å spille vil nok en xbox 360 eller ps3 være valget. Jeg valgte wii på grunn av at de fleste som ser noen spille wii, får lyst til å bli med og spille. Hadde jeg kjøpt meg en xbox 360 (ps3) hadde jeg ikke spilt så mye med foreldre, kjæreste, svigerforeldre og venner som jeg har gjort de siste fjorten dagene etter mitt wii kjøp. Samtidig ser det ut til at konsollen også har nok spilltitler til å underholde meg når jeg sitter for meg selv, slik at kjøpet ikke ble rettferdiggjort av det sosiale aspektet alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg nå min 360 som supplient til Wii'en min.. :) Hadde ikke mulighet til å miste Zelda TP.. og, da fikk jeg også muligheten til å ta opp tapte GC titler.. (Zelda WW er jeg forresten veldig skuffa over.. Aaaaltfor mye reising med vann.. :()

Wii er mest en "party" konsoll for meg, og gir meg det jeg vil ha.. :)

Uansett, så reiser jeg snart til USA om 2 uker og lar bror få konsollene mine i et år.. Blir nok PS3 kjøp på meg i statene da.. :)

 

Og, når jeg kommer hjem vet jeg at det er altfor mange spill som jeg må ha til 360 og Wii.. :p deriblandt Mario, Metroid Prime til Wii.. og Halo 3 (selv om jeg ikke er heelt overbevist av 2'ern...), Bioshock, Haze og Mass Effect og Blue Dragon til 360!

 

Det er godt man har god tid etterhvert.. :p

Lenke til kommentar

Lurer på om Neshaug har prøvd Guitar Hero .... sitter ikke alene når jeg spiller det på xboxen hvert fall... ikke satt jeg alene når jeg runda Gears of War heller da jeg spilte coop. Når det gjelder spill som man kan spille sammen så finnes det jo ikke alt for mange av den sorten til Wii heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...