zicoz Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Har vert innom de fleste større mmorpg-spillene. AO, EVE, LOTRO, WOW og Vanguard har alle kommet og gått, og jeg venter nå som en hel del andre på AoC, men tenkte jeg skulle ta opp igjen ett av de gamle i mellomtiden, men hva er status for disse spillene nå? Er AO dødt? Er WoW like ensporet som før? Er Vanguard like problemfyllt?
Bjonski Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Har vert innom de fleste større mmorpg-spillene. AO, EVE, LOTRO, WOW og Vanguard har alle kommet og gått, og jeg venter nå som en hel del andre på AoC, men tenkte jeg skulle ta opp igjen ett av de gamle i mellomtiden, men hva er status for disse spillene nå? Er AO dødt? Er WoW like ensporet som før? Er Vanguard like problemfyllt? 9055844[/snapback] AO er ikke dødt Er mange som spiller hele tiden
LarZen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Har vert innom de fleste større mmorpg-spillene. AO, EVE, LOTRO, WOW og Vanguard har alle kommet og gått, og jeg venter nå som en hel del andre på AoC, men tenkte jeg skulle ta opp igjen ett av de gamle i mellomtiden, men hva er status for disse spillene nå? Er AO dødt? Er WoW like ensporet som før? Er Vanguard like problemfyllt? 9055844[/snapback] AO har jeg ikke testet. Wow er akkurat slik det var når det kom ut, ingen ting "nytt". Vanguard er vel blitt litt bedre men ikke 100% enda... Hadde det ikke vært for at jeg selv venter på AoC så hadde jeg begynt med EQ2....
Zappy Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Vent på AoC eller WAR. Det meste av MMOer i dag er enten utdatert eller zzzz.
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Er WoW like ensporet som før? 9055844[/snapback] Jau.
Bjonski Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Jeg vil faktisk anbefale AO Veldig mye morsomt der enda ;D Har en lvl 130 enfo, 106 NT, 86 MA osv ^^
zicoz Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Hm, mulig jeg prøver meg på AO igjen da. Men er litt spent på om de har slettet karakterene mine nå da. Er foresten Alpha Omega fortsatt like oppegående som de var tidligere?
edds Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Kan anbefale EQ2, bare kom deg på en godt befolket server.
Sayid Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Eg ville hatt forsett å spilt på ao i mellomtiden vist eg hadde ventet på eit annet mmorpg.
akristina92 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Har du sett på EQ2? Det er ganske bra. Spillerene strømmet inn etter Vanguard-kræsjet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå