Gå til innhold

Det evinnelige mmorpg-valget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert innom de fleste større mmorpg-spillene. AO, EVE, LOTRO, WOW og Vanguard har alle kommet og gått, og jeg venter nå som en hel del andre på AoC, men tenkte jeg skulle ta opp igjen ett av de gamle i mellomtiden, men hva er status for disse spillene nå?

Er AO dødt? Er WoW like ensporet som før? Er Vanguard like problemfyllt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har vert innom de fleste større mmorpg-spillene. AO, EVE, LOTRO, WOW og Vanguard har alle kommet og gått, og jeg venter nå som en hel del andre på AoC, men tenkte jeg skulle ta opp igjen ett av de gamle i mellomtiden, men hva er status for disse spillene nå?

9055844[/snapback]

AO er ikke dødt :)

Er mange som spiller hele tiden :)

Skrevet

9055844[/snapback]

AO har jeg ikke testet. Wow er akkurat slik det var når det kom ut, ingen ting "nytt". Vanguard er vel blitt litt bedre men ikke 100% enda...

Hadde det ikke vært for at jeg selv venter på AoC så hadde jeg begynt med EQ2....

Skrevet

Hm, mulig jeg prøver meg på AO igjen da. Men er litt spent på om de har slettet karakterene mine nå da. Er foresten Alpha Omega fortsatt like oppegående som de var tidligere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...