The Stig Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Nei, det er vel i morgen (Fredag) vi får høre om PS3-priskuttet? Etterlyser stadig lenke til GT5 trailer.
asdfteam Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Noen intervjuer med utviklere på E3 er lagt ut som 'easter eggs' på US PSstore: * LittleBigPlanet interview: Games > Downloadable Games > Super Rub a Dub * Ratchet and Clank interview: Featured Items > Ridge Racer 7 > Ufra Special Events > Page 3 * NBA 08 interview: Featured Items > Go! Puzzle Game Packs * Uncharted: Drake's Fortune interview: View All > M-Q > Nancy Drew * Singstar interview: Videos > Blu Ray discs > Bruce Springsteen Live in Dublin * Heavenly Sword interview: Games > Classics > Page 2 * FolkLore interview: View All > H-L > Lucky You
Lasse 90 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg fikk ikke sett pressekonferansen til sony tidligere i kveld. Noen som vet hvor jeg kan se den i sin helhet? Evt. Når man kan gjøre det på gamespot. 9057017[/snapback] Gamespot har lagt den ut for nedlastning, men det går tregt som faen(uten konto). 7 kB/s. Hurra... Noen som vet om noen bedre steder jeg kan laste den ned fra? edit: Stikko: http://download.gametrailers.com/gt_vault/...tation_h264.wmv Endret 12. juli 2007 av BigFatty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå