Gå til innhold

rennende sprite i glass


Pjuus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er alt for mye å forlange av oss. Ønsker du at vi skal bruke tid på bildene dine, så må du i alle fall gjøre oss den tjenesten å vise oss bildet på en forholdsvis enkel måte. Dette er jo enda verre enn de som linker til et galleri.

 

Bitmap? Første gang jeg har sett det i en bildekritikk.

Lenke til kommentar
Dette er alt for mye å forlange av oss. Ønsker du at vi skal bruke tid på bildene dine, så må du i alle fall gjøre oss den tjenesten å vise oss bildet på en forholdsvis enkel måte. Dette er jo enda verre enn de som linker til et galleri.

 

Bitmap? Første gang jeg har sett det i en bildekritikk.

9047306[/snapback]

 

 

Jeg har jo lagt til bildet i JPG format da :p Dersom du synes det er vanskelig å se på bildet, så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre :wee:

Lenke til kommentar
Dette er alt for mye å forlange av oss. Ønsker du at vi skal bruke tid på bildene dine, så må du i alle fall gjøre oss den tjenesten å vise oss bildet på en forholdsvis enkel måte. Dette er jo enda verre enn de som linker til et galleri.

 

Bitmap? Første gang jeg har sett det i en bildekritikk.

9047306[/snapback]

 

 

Jeg har jo lagt til bildet i JPG format da :p Dersom du synes det er vanskelig å se på bildet, så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre :wee:

9047343[/snapback]

Ikke da jeg var innom tråden din, eller da den som skrev posten før meg var innom. Fint at du har fikset det nå, men du bør tenke på at folk kan finne på å lese denne tråden om noen måneder også. Da er det ikke særlig kult at du får oss som gir deg råd og vink til å fremstå som totale idioter, selv om den tungestrekkingen kan tolkes som spøkefullhet. Her må vi forsøke å respektere hverandres omdømme for fremtiden, og legge seg flat når man gjør en brøler, i steden for å late som om det aldri har hendt. Nå virker det som om at jeg og andre er totale idioter, som ikke kan se at det er et bilde der. Det er veldig unfair når våre poster skyldes en feil fra din side.

Lykke til videre i bildekritikken. Jeg skal ta en titt på bildet ditt nå.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si hva jeg synes om bildet, for jeg har litt blandede følelser for det. Synes det har ganske fine farger, og komposisjonen er grei. Gulfargen i duken står fint til det blå i isen, samt det grønne i flasken og glasset. Mønsteret er ganske passende, og forstyrrer meg ikke. Greit nok annerledes reklamebilde, i og med at i en reklame ville man valgt et friskere uttrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...