Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Gått såpass lenge at jeg tror vi bare kan hive opp ny oppgave, så førstemann til mølla!
The Ghost Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Gått såpass lenge at jeg tror vi bare kan hive opp ny oppgave, så førstemann til mølla! Agree
Vorpal Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Vil du ha fullt navn da? The Elder Scrolls II: Daggerfall.
The Ghost Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Vil du ha fullt navn da? The Elder Scrolls II: Daggerfall. Riktig
Vorpal Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Rouge galaxy ja, akkurat ja. Neida, det er Rogue galaxy som er riktig, men du var så nærme så du kan ta neste ^^
Landeplagen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Rouge galaxy ja, akkurat ja. Neida, det er Rogue galaxy som er riktig, men du var så nærme så du kan ta neste ^^ Her utnytter vi skrivefeil til det ytterste, ser jeg. Grim Fandango. Spilte det selv for noen år siden. Endret 6. januar 2008 av Lande
Landeplagen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvilket spill er denne sangen fra? Link Et av de absolutt kuleste spilla evverr.
Gjest member-97590 Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Her var det da dårlig med aktivitet! Får forsette for å få litt liv her. Gjett spillet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå