Gå til innhold

DirectX10 og Lost Planet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forsøkt det samme som deg med samme resultatet.. Så den nyeste driveren hadde "increased Lost Planet-compatibility" eller noe sånt, men den var fjernet av nvidia da jeg forsøkte å laste den ned fra guru3d

 

BTw, hvordan er du ellers fornøyd med spillet? Forsøkte demoen og må si det var et skikkelig drittspill imo, skikkelig klossete. Anandtech skrev også at det var "the worst console-port of all time".

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

lasta ned offesielle driver fra nvidia, kan bare spille spille i oppløsning 640x480?!?

 

Dritt! :S trudde dx10 skulle være bedre enn dx9 jeg :S får fortsatt bare 20 - 25 fps

grafikken er finere tough.

 

 

Spille var ikke no WOW! lissom :p

 

eneste som var tøft var jo grafikken da. styringa er\var møkk :p

Lenke til kommentar

DX10 varsjonen var overhodet ikke noe å skryte av nei. Skal jeg velge fortrekker jeg DX9 versjonen, pga. bedre ytelse og i praksis samme grafikkkvalitet.

Selve spillet er også som nevnt, et skikkelig møkkaspill. En slags blanding av 20år gamle plattform spill hvor du hele tiden må plukke opp teite ting og et elendig FPS. Det kan jo ikke bli annet en store mengder møkk.

Lenke til kommentar

Må nok vente til Call of Juarez eller Crysis før vi for se skikkelig DX10 ja :cool:

 

Dette spillet burde egentlig ikke vært lagt i dx10, er minimal forskjell på graffikken, men drit stor i ytelse.. :ermm:

 

Her er linken til 162.15 drivern, mange sier den gir bedre ytelse, men den har jo blitt fjerna pga problemer da, så vet ikke jeg. Men jeg skal ihvertfall prøve den ;)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Må nok vente til Call of Juarez eller Crysis før vi for se skikkelig DX10 ja :cool:

 

Dette spillet burde egentlig ikke vært lagt i dx10, er minimal forskjell på graffikken, men drit stor i ytelse.. :ermm:

 

Her er linken til 162.15 drivern, mange sier den gir bedre ytelse, men den har jo blitt fjerna pga problemer da, så vet ikke jeg. Men jeg skal ihvertfall prøve den ;)

9043021[/snapback]

 

 

 

Takk har leita etter drivern :thumbup:

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg lost planet var en stor skuffelse. Jeg lånte det av en venn, men det endte med at jeg avinstallerte det etter 10 baner eller noe slikt. svært repetitivt og lineært :( Arcadepreg er greit det, men jeg syns det mangler alle mine favorittfunskjoner fra gode spill som ligner. Jeg spiller gjerne ratchet & clank istedet for lost planet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...