Cadesius Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Hei. Jeg har akkurat fått med Guild Wars og Guild Wars Factions. Det jeg lurer på er om noen vet om en fin og bra strategi for Elementalist? Og om noen har noen tips om hvordan jeg kan gain'e level raskt? (Er helt ny i spillet) Beklager uvitenhet!
Neppe Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Starter du factions campaign er det bare å følge hovedquesten. Du er jo 20 i løpet av en kort uke.
redsword Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 (endret) er ikke dette feilpostet? hahaha never mind er bare trøtt på morgenen! Endret 10. juli 2007 av redsword
Cadesius Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 (endret) Starter du factions campaign er det bare å følge hovedquesten. Du er jo 20 i løpet av en kort uke. 9042003[/snapback] Tenkte jeg skulle begynne på Guild Wars, og etter jeg blir ferdig med det, så skal jeg starte på Factions. Tror dere det lønner seg? Og evt. hvilket profession burde jeg velge som første gang? Edit: Er det feilpostet? :\ Endret 10. juli 2007 av Cadesius
adawen Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Neida, det er ikke feilpostet. Guild Wars Prophecies er et bra sted å begynne, da får du en myk start. Hvis du da adder en Factions-key til accounten din, så kan du jo hoppe dit når du føler deg mett på Tyria. Professions er veldig individuelt. Kanskje en ide å lese litt om de først..
Bata Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Uansett så trenger du ikke en hel uke for å nå lvl 20 i factions, snakk om en-to dager. Menne, det er ikke på nært så morosamt som prophecies!
Cadesius Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 Neida, det er ikke feilpostet. Guild Wars Prophecies er et bra sted å begynne, da får du en myk start. Hvis du da adder en Factions-key til accounten din, så kan du jo hoppe dit når du føler deg mett på Tyria. Professions er veldig individuelt. Kanskje en ide å lese litt om de først.. 9042292[/snapback] Har lest om de, i de bøkene jeg har fått med. Får ikke startet før jeg får den nye PC'n min, den kommer iløpet av uka, så jeg utforsker bare litt om professions og skills og sånn. Har lyst til å bli Elementalist første gangen, også har jeg fått med meg at det er best for en nybegynner å begynne på Guild Wars Prophecies. Da skjønner jeg vel mer av storylinen også kanskje? Hvilken vei er best innenfor Elementalist da? Skills og sånn, altså?
Cadesius Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 Nå har det gått 2 dager, håper det var lov å få opp igjen post'en. Lurer på hvilken vei som er best innenfor Elementalist da? Skills altså?
Xolan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Du kan jo respecce rimelig enkelt så mitt råd er at du selv prøver deg frem for å finne ut hva som passer deg.
Cadesius Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 Er helt ny i spillet, som sagt, men hva vil det si å respecce? Skifte skills og sånn? Etter man har valgt skills fra før? Eller?
Lasse000 Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Er helt ny i spillet, som sagt, men hva vil det si å respecce? Skifte skills og sånn? Etter man har valgt skills fra før? Eller? 9063386[/snapback] Jeg ville gått Fire, Bare for og starte med noe, senere er Air vedlig bra, syk damage, Earth er også bra for PvE og PvP med mange folk, du får bra Crow Control, også, ta alltid med deg Resurection Signet når du får den, får den med en gang nesten. Kos deg! Guild wars er døds bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå