bureaucrator Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Ifølge gamer.nos slippdato-info, slippes Unreal Tournament 3 i september. Jeg har også sett at enkelte nettbutikker opererer med en dato mot slutten av september. Er det noen som vet om dette stemmer, eller er det slik jeg tror det er, at det er litt usikkert når det slippes (selv om det vel er sannsynlig at det slippes i år)?
Windoge Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Hold deg til Gamer.no`s datoer, eventuelt til Tothegame.com sine. Nettbutikker dikter opp sine egne datoer.
bureaucrator Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Ifølge gamer.nos slippdato-info, slippes Unreal Tournament 3 i september. Jeg har også sett at enkelte nettbutikker opererer med en dato mot slutten av september. Er det noen som vet om dette stemmer, eller er det slik jeg tror det er, at det er litt usikkert når det slippes (selv om det vel er sannsynlig at det slippes i år)? 9037570[/snapback] Ja, men i dette tilfellet er det samsvar mellom gamer.nos dato og nettbutikkenes dato. Jeg mistenker nemlig at gamer.nos dato er basert på nattbutikkenes. Eller at begge er basert på en feilaktig tredjepart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå