Gå til innhold

verdi pc: 939, 3200+, lianli ++


Anbefalte innlegg

Hvor mye tror dere jeg kan få for denne pcen? Ikke se på prisen, da den er helt misvisende. Pcen er ca 1,5 år. Bør jeg selge hver del for seg, eller pcn komplett?

Hva om jeg selger ilag med gammel 17" skjerm, tastatur, mus og headset?

 

PC

Endret av Atropin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Del på 2 og legg til idioti, så burde di vel komme på 4000,- som er ALTFORMYE!

 

2k hvis du er heldig vil jeg tro =)

 

Raptor og kabinette er vel det som trekker opp prisen.

9035477[/snapback]

 

du har jo peil, se på kabinettet? det selv koster jo nesten 2000,-

 

den pcen får du 3500,- for, ikke hør på biskopen

Lenke til kommentar
Del på 2 og legg til idioti, så burde di vel komme på 4000,- som er ALTFORMYE!

 

2k hvis du er heldig vil jeg tro =)

 

Raptor og kabinette er vel det som trekker opp prisen.

9035477[/snapback]

 

du har jo peil, se på kabinettet? det selv koster jo nesten 2000,-

 

den pcen får du 3500,- for, ikke hør på biskopen

9048474[/snapback]

 

 

Jah for du hadde jo så peil!

 

Enig med Biskop

Lenke til kommentar

Ikke hør på noksaktene som ikke har peil. Den maskina legger du ut på qxl eller finn eller begge for 4000 minimum. Hvis man sammenligner denne med en tilsvarende pc på elkjøp vil denne komme meeeget godt ut. Selvom alle delene er "gamle" er fremdeles det som var bra før bedre enn det elkjøp pusher som nytt, og i denne prisklassen gjelder ikke det bare skjermkort, men stort sett alle komponenter.

 

Du kan jo se selv på elkjøp sine nettsider hva de pusher for 4500kr.

 

Når det er sagt er det helt naturlig at "nerder" verdsetter brukt hardware lavt. Vi bygger jo tross alt pc-ene våre selv og da blir resultatet utrolig mye bedre enn enn hva elkjøp osv kan tilby til omtrent samme prisen.

 

 

Noen vil si at du "lurer" folk ved å selge hardware dyrere til kone pone enn hva nerder ville betalt, men trøst deg med at i forhold til elkjøp og lignende tilbyr du en ekstremt god deal.

 

mvh

joakim

Lenke til kommentar
Ikke hør på noksaktene som ikke har peil. Den maskina legger du ut på qxl eller finn eller begge for 4000 minimum. Hvis man sammenligner denne med en tilsvarende pc på elkjøp vil denne komme meeeget godt ut. Selvom alle delene er "gamle" er fremdeles det som var bra før bedre enn det elkjøp pusher som nytt, og i denne prisklassen gjelder ikke det bare skjermkort, men stort sett alle komponenter.

 

Du kan jo se selv på elkjøp sine nettsider hva de pusher for 4500kr.

 

Når det er sagt er det helt naturlig at "nerder" verdsetter brukt hardware lavt. Vi bygger jo tross alt pc-ene våre selv og da blir resultatet utrolig mye bedre enn enn hva elkjøp osv kan tilby til omtrent samme prisen.

 

 

Noen vil si at du "lurer" folk ved å selge hardware dyrere til kone pone enn hva nerder ville betalt, men trøst deg med at i forhold til elkjøp og lignende tilbyr du en ekstremt god deal.

 

mvh

joakim

9055319[/snapback]

Jaja, han her har iallefall ikke så mye peiling.

 

Han spør hva den er verdt, ikke hva du kan få for den på Finn/qxl som du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...