Gå til innhold

K810i merkelig pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen...

 

Står i salgs- og leveringsvilkår:

 

Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. Dette gjelder også opplysninger oppgitt i ordrebekreftelse.

 

Men har fryktelig lyst til å bestille selv, men det jeg ikke er helt sikker på er om de sletter orderen eller om de bare fakturer deg/meg for prisen de skulle ha hatt...

Lenke til kommentar
ja, men på vedlagt link står det indirekte at jeg har krav på varen hvis det oppdages ETTER at varen er betalt. Jeg har jo betalt varen i skrivende stund..

 

LINK: http://forbruker.no/pengenedine/eksperter/...icle1152914.ece

9030620[/snapback]

 

Bestilte 2 stk jeg og, med visakort håper dette går i orden for jeg avbestilte fra ei anna side men hadde andre ting jeg skulle ha, dvs at om de nekter så blir det dobbelt opp med frakt....

 

de hadde 300 på lager da, virker som storimport liksom, så jeg tar prisen som god fisk.... blir sint om de bare sletter ordren uten å kontakte meg!

Lenke til kommentar
er i alle fall fryktelig kjedelig om de belaster meg for fullpris av 2 mobiler, siden jeg i utgangspunktet bare kunne tenkt meg 1...

9030665[/snapback]

 

det kan de i hvert fall ikke gjøre!

om du tenkte på at de bare automatisk belaster deg fullpris fra

visaen. da hadde jeg tatt meg en tur til dem personlig=P

Lenke til kommentar
Der kom mailen fra Amentio:

 

(Please keep the subject when replying to this mail)  Hei, Grunnet en feil i vårt system har det blitt lastet opp feil pris på noen produkter hos oss. Ordren din er derfor blitt kansellert og kortautorisasjonen er selvfølgelig trukket.Vi beklager det inntruffne Mvh Amentio as

9030941[/snapback]

 

sjekka sida demma nå, k810i er fjernet fra siden,

fikk også mail med følgende tekst:

Grunnet en feil i vårt system har det blitt lastet opp feil pris på noen produkter hos oss. Ordren din er derfor blitt kansellert og kortautorisasjonen er selvfølgelig trukket.

Vi beklager det inntruffne

 

jaja, kortvarig glede. det verste er vel at prisen som stod der var deres inn pris, litt kjipt å kjøpe den til 2900 igjen når man vet hva den er verdt :roll:

Lenke til kommentar
Ser i prisguiden og at amentio selger k810i for 870.- ...

 

dette må da være feil?

 

jeg bestilte 2 stykker og betalte med VISA-kort.

 

Om denne prisen nå er feil, hvilke rettigheter har jeg?

9030451[/snapback]

 

Kan hende de har skrevet feil pris der ja. Nå ligger prisen nemlig på 1873,- ..

Og den prisen kan jo høres mer riktig ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...