Godstol Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Som emne tråden sier, jeg blir hele tiden kicket av Punkbuster av følgende grunn: "You have been kicked via Punkbuster (for 0 minutes..) RESTRICTION: Corrupted file/memory [81159]" Ikke har jeg peiling på hvorfor det er slikt... Kan dette ha noe som helst med at jeg har en crack gående? Vit at jeg har kjøpt BF2, har CDen og CD key men har desverre problemer med CD-rom ettersom noe fryktelig galt skjedde i et tordenvær, så for en eller annen grunn klarer ikke maskinen min å finne Slave som igjen kun gir meg plass til 1 harddisk. (Mitt hovedkort har bare 1 IDE tilkopling) Uansett, håper på et kjapt svar.
Frysning Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, punkbuster har nok noe med det å gjøre. Cracken din ødelegger. Kjipt, punkbuster er noe møkk uten like.
Markusll Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har akkurat det samme problemet, og ja, det er cracken din som ødelegger...
Muffinman Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hvis det er snakk om en no cd crack finnes det jo bedre løsninger for å slippe å putte i plata hver gang du skal spille. Lag et mini-image og mount det i daemon tools, så er det vel i orden. Hmm...sist jeg foreslo dette for noen ble innlegget mitt slettet. Kan ikke forstå at dette har noe med piratkopiering å gjøre.
Dernel Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Du må spille med cd på Bf2, med mindre det er piratkopiert
Godstol Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Neida, det er ikke piratkopiert. Og ja, det går fint å spille med CDen, men det er kun så lenge jeg får låne denne S-ata CD spilleren. Jaja, får vel legge ut penger på en S-ata spiller da, siden det er eneste løsningen.
............... Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Du må spille med cd på Bf2, med mindre det er piratkopiert 9068017[/snapback] Ja, enten cd eller crack(noe som ikke er lovlig men funker)
oOF Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Mini-image funker som fjell for meg, og ja, jeg har BF2 originalt. Cd-beskyttelser er noe herk fra hælvete som burde vært unngått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå