Gå til innhold

Nytt hovudkort mm..? Max pris 3000


Anbefalte innlegg

Hei, eg kunne tenkt meg ein del nytt hareware til pc'en min, men treng hjelp til å velge riktig. Eg eg bruka pc'en min til porgrammvare, enkelte litt tungdrevne porgramm men ikkje så mykje av det. ingen speling. har i dag eit thermaltake matrix kabinett, Det eg treng nytt er skjermkort, hovudkort, strømforsyning, rambrikker og prossesor. hovudkorte må ha minst to PCI, ettersom eg har eit lydkort og eit nettverkskort. eg kunne tenkt meg desse delen til under 3000,- men veit ikkje kossen deler eg børr satse på å handle. kan gjere vere eit tilbudspakke eller noko liknande, så lenge dei er dugande :)

På forehand takk :)

 

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med dette oppsettet? :)

 

Det er noe dyrere enn det du satte som max pris. Men det er langt i fra en dårlig PC. :)

 

Forslag til PC.

 

Dette er en PC med DX-10, god prosessor, og et særdeles godt hovedkort. :)

 

Hadde vert fint om noen andre kunne sett litt på dette oppsettet. :)

9028189[/snapback]

 

I og med at han sier max 3k, så blir det litt tåpelig å komme med et tilbud til nesten det dobelte? ;)

 

Men forslaget er godt det, men vile spytta inn 50,- mer og gått for en E6420 og få 4MB cache mot 2MB. Og spart inn litt penger på et litt mer "normalt" Hk og mindre PSU. Du har ikke behovet for så stor PSU ved det oppsettet. Du kan lett bruke en stabil 300W evt en svak 450W'ish ting. Ville også sett på et vanlig 8600GT kort som ikke er overklokka.

 

Da jeg ikke har så veldig kontroll på HK, så lar jeg noe andre velge dette.

 

Mitt forslag

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hva har du pr. idag*?

 

asus vm et eller annet med integrert skjermkort av ati x1250 700kr

 

am2 1.9ghz x2 ca 500kr

 

2gb ram kingston ca 500kr

 

hiper 435 ca 500kr

 

trenger du ny psu?=

 

shg.no

9041683[/snapback]

 

Heh, pr i dag har eg egnetilig ingenting, etter som eg skifta kabinett var eg litt uheldig me ein skure i hovudkorte, så det var qdelagt.. eg treng derfor nytt: skjermkort, psu, ram og prossesor, harddisk (har rikelig med eksterne harddiska så treng derfor ikkje meir enn 120gb el. minder intern), hovudkorte (må ha minst to PCI)

Pris max 5000,-

Dette skal passe inn i eit standar atx kabinett (thermaltake matrix)

Tusen takk for alle svar..

Endret av veitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...