Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg klarte ikke søke på Vigo.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sjekker www.vigo.no nå og tror ikke jeg har klart å søke :(??

Kan noen sjekke hvordan deres vigo side ser ut?? På meg står det:

- Først sånn boks med kvittering. Om jeg skal skrive ut osv..

- Så står det følgende ønsker er registrert. Navnet på de tre skolene jeg valgte.

- Følgende opplysninger er registrert i din søknad

Har noen annerledes? Det står jo sånn "ferdig" knapp oppi hjørnet der. Tror jeg glemte å trykke på den :cry:

Endret av Zeph
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du bekrefte at jeg har sendt søknaden? Helt sikker?

FLOTT! det samme bildet har jeg også. Da håper jeg alt er som det skal være.

Endret av jaktogfiske
Skrevet
Jeg fikk da tilbud om skoleplass allerede i går. Men dette gjaldt tydeligvis ikke for hele Norge da..?

9021458[/snapback]

Nei, vi får vite det 9-10 Juli.

Skrevet (endret)

Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. :p

Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...". Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se :)

Endret av anietsoj
Skrevet (endret)
Ja, det var meningen her også! Men plutselig fikk jeg en melding om jeg at kunne gå inn på vigo, og se hvor jeg hadde fått tilbudt plass. Hele Oppland fikk i går den samme meldingen, mener jeg ganske sikkert.. :p

Edit: Btw, du har nok ganske sikkert søkt, hvis det stod "følgende ønsker er registrert...".  Du finner jo uansett ut av dette i løpet av et par dager! Det ordner seg nok uansett skal du se :)

9021465[/snapback]

hehe, ingen av mine kollegaer har fått svar ennå, her hvor jeg bor. Så det er ikke no problem. Ja, hva skjer hvis jeg IKKE har sendt søknaden?

Endret av jaktogfiske
Skrevet

Da må du evt. kontakte de som har ansvar for alt dette (husker ikke hvem, men står på vigo :p), og forklare hva som har skjedd. Da får du nok hjelp på en eller annen måte!

Nå er jeg uansett 99% sikker på at du har søkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...