Gå til innhold

kan svart mann og hvit kvinne få hvit baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg

9022171[/snapback]

kan ikke dominerende gener ha noe å si på hvilken farge barnet får?

Skrevet
Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg

9022171[/snapback]

Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre.

Vil tro det blir en mulatt, jeg.

Skrevet

9022171[/snapback]

Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre.

9025029[/snapback]

Den der var jeg ikke klar over.

Beklager

Skrevet

9022171[/snapback]

9025029[/snapback]

Han mente vel at hvis de skulle ha fått en kvit unge, så ville de bli mulatter. Så eneste muligheten, var å få en albino, eller adoptere en :p

Skrevet

aha..

men ville det også vært en mulighet for at barnet ble enten svart eller hvitt og?

jeg mener siden mulatt eller albino er en mulighet, så kan vel den muligheten være der for svart og hvit og?

Skrevet
Hvordan det skulle være større mulighet for albino med sort/hvite foreldre er for meg et mysterium men...

Albino;

9025690[/snapback]

Er denna en neger?

Og hvorfor har han samme arret som meg ved auge?

Skrevet

Muligheten er veldig veldig liten da, satser vel helst på mulatt. Men hvis faren er mulatt, kan ungen bli temmelig lys.

Derimot har det skjedd noen ganger at to hvite har fått mulattunger. Husker en episode i USA for noen år siden hvor to godt bemidlede personer plutselig fikk en farget unge. Det ble ramaskrik og han beskyldte henne for å hatt seg utenfor ekteskap og greier.

Men så var det noen som satte seg ned og granska slektene deres, og fant tilfeldig vis ut at i begge familier hadde det tilbake rundt 1650 - 1700 vært menn som hadde satt unger på slaver, og disse ungene hadde igjen giftet seg med hvite som igjen hadde giftet seg med hvite og så videre.

Det som da skjedde i vår tid, var at etterkommerene var blitt hvite, men de var bærere av "mørke gen", og når da to stykker som var bærere fikk unge sammen ble ungen mulatt.

Skrevet (endret)

Nei tror bare han hadde en slående likhet :p

Han har vel samme arret fordi du er en kamuflert albino regner jeg med ^^

Edit: Kamuflert skrives med t til slutt ja...

Endret av P-in-P
Skrevet

jeg vet ikke hva som er svart fra før av, men hud-farge-genet er et dominant gen, og en balnding hos foreldre vil derfor gjøre barnet til en svart gutt/jente.

Det finnes selvfølgelig unntak, noe det alltid gjør.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor må mannen være svart? Er det fordi menn svin, og derfor de svarte er svin? HÆ?! Rasist!1!11!

Men sånn seriøst, barnet kan bli, om ikke hvit, veldig lys, men ha svarte trekk, som store lepper og nese.

Skrevet

Svarte gener er sterkere enn hvite, så i de aller aller fleste tilfeller blir det et negerbarn av det. Men vi lærte i biologitimene at det skal være mulig å få hvitunge også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...