Gå til innhold

[løst]Nihilum vs Millenium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fytte rakkern så eid Nihilum blei.

9019477[/snapback]

Kungen sa jo at de hadde fokusert kun på PvE intill nylig og nå skulle de fighte mot en av verdenstoppene i PvP, det er jo ikke overaskende at de tapte da.

Skrevet (endret)

Vel hadde de fått brukt raid gearet sitt ville de grisa milenium. vis dere leste teksten sto det att de behersket raid gear som var lov til å bruke til kael thas maks. som ligger langt under nihilum gutta sitt gear. hadde de fått brukt gearet de vanlig vis bruker hadde de vunnet , så blir feil og si att nihilum ble eid siden de var handicappa i forhold til. det blir som å sette en stein rundt foten til en sprinter fordi han er for rask i forhold til de andre vis dere skjønner hva jeg mener, akuratt som de satt en begresning for hvor godt gear som kunne brukes fordi nihilum gutta hadde for bra gear.

Syns faktisk de burde hatt en kamp hvor nihilum brukte raid gearet sitt for å samenligne.

Endret av neoman
Skrevet (endret)

Er ikke helt enig med den sammenligningen. Om vi skal bruke friidretts-sammenligninger ville det heller blitt som at en gruppe løpere får bruke bil på 10 000-metern dersom Nihilum faktisk fikk lov til å bruke gearet sitt.

Endret av Quicko
Skrevet (endret)

Der har du ett poeng ja men jeg regner gearet som en del av spillerene ikke som ett ett framkomst midel det er jo tross alt bindt til personen, men uansett syns jeg det var uretferdig att de ikke fikk bruke sitt eget gear, alle andre som spiller i arena bruker jo sitt eget gear, skjønner ikke hvorfor ikke nihilum skulle fått lov, men uansett de gikk sikkert med på betingelsene selv. Sier bare att resultatet garantert ville blitt noe annet om de kunne fått brukt sitt ordnetlige gear.

er det noen som tror de fremdeles ville tapt med sitt raid gear fra bt-hyjal?

Endret av neoman
Skrevet (endret)
Vel hadde de fått brukt raid gearet sitt ville de grisa milenium. vis dere leste teksten sto det att de behersket raid gear som var lov til å bruke til kael thas maks. som ligger langt under nihilum gutta sitt gear. hadde de fått brukt gearet de vanlig vis bruker hadde de vunnet , så blir feil og si att nihilum ble eid siden de var handicappa i forhold til. det blir som å sette en stein rundt foten til en sprinter fordi han er for rask i forhold til de andre vis dere skjønner hva jeg mener, akuratt som de satt en begresning for hvor godt gear som kunne brukes fordi nihilum gutta hadde for bra gear.

Syns faktisk du burde hatt en kamp hvor nihilum brukte raid gearet sitt for å samenligne.

9019913[/snapback]

Arena pvp er litt mer en bare gear. Kommunikasjon mellom spillerne, bruk av skills til riktig tid og plassering har mye å si. Alt dette går nok Millienium Nihilum en høy gang på rett og slett fordi de har spilt mye lengere.

Nihilum kunne gjerne stilt opp i sitt raid gear og gjort ekstra damage, men de hadde også tatt en god del mer damage (bortsett fra Kungen) pga mangel på ressilience. Så det hadde neppe hjulpet.

Endret av Ant1
Skrevet
Der har du ett poeng ja men jeg regner gearet som en del av spillerene ikke som ett ett framkomst midel det er jo tross alt bindt til personen, men uansett syns jeg det var uretferdig att de ikke fikk bruke sitt eget gear, alle andre som spiller i arena bruker jo sitt eget gear, skjønner ikke hvorfor ikke nihilum skulle fått lov, men uansett de gikk sikkert med på betingelsene selv. Sier bare att resultatet garantert ville blitt noe annet om de kunne fått brukt sitt ordnetlige gear.

9019990[/snapback]

Jeg er iallefall en av de som tror de fortsatt hadde tapt med raid gear.

Tror nok Millenium er mer skilled i pvp,og pvp gear>pve gear når det kommer til pvp.

Skrevet

9019990[/snapback]

Hadde blitt eid mye hardere med gear ifra bt/hyjal :p

Skrevet

Syns faktisk du burde hatt en kamp hvor nihilum brukte raid gearet sitt for å samenligne.

9019913[/snapback]

Arena pvp er litt mer en bare gear. Kommunikasjon mellom spillerne, bruk av skills til riktig tid og plassering har mye å si. Alt dette går nok Millienium Nihilum en høy gang på rett og slett fordi de har spilt mye lengere.

Nihilum kunne gjerne stilt opp i sitt raid gear og gjort ekstra damage, men de hadde også tatt en god del mer damage (bortsett fra Kungen) pga mangel på ressilience. Så det hadde neppe hjulpet.

9020013[/snapback]

Jeg tror Nihilum er mye MYE bedre enn Millienium på akkurat komunikasjons delen. Raiding er jo i stor grad komunikasjon mellom spillerene. Og Nihilum/JUSTINS ENTOURAGE (Som arena teamet deres faktisk heter) er faktisk så sykt at jeg faktisk tror at det hadde gitt dem seieren. Jeg kan derimot glatt gå med på at Millieniums PvP skills er Kungen og Co fullstendig overlegne.
Skrevet

Hvorfor prøve å finne på så mange unnskyldninger for Nihilum? Er det ikke bare å innse at i PvP så kommer de (naturligvis) til kort mot de som har PvP'a konstant mens Nihilum har sittet med PvE? Er ikke vanskeligere enn det. Synes synd på dere som faktisk prøver å unnskylde Nihilum med alt mulig vrøvl her.

Skrevet

Mja, resilience vs. gear med mye stamina debatten går hele tida..

Basically it just comes down to some nerdy maths... but wrote some notes on resilience V stamina for those few interested.

A target with 10,000 health and 400 resilience and a target with 11,250 health will take equally long to nuke down by a classs that can potentially crit on the majority of its abilities i.e a warrior (calculated roughly). So in this case 400 resilience works out to be 1.25k health. Since 1 resilience = 1.5 stamina stat value wise... that 400 resilience could have potentially been 6k health. So from that perspective stamina is superior to resilience... however its not that simple when u take into account other things such as healing.

Resilience is kinda like an armour... so if two separate targets are getting nuked down, a target with more resilience will take less total dmg on average… hence the healers will have to heal less to restore the same amount of hp as opposed to a target with no resilience

(Abstract concept) From the first paragraph its worked out that if a target has 400 resilience and 10k health, the 400 resilience is worth 1,250 health. However since resilience is an ‘armour,’ the more dmg that is dealt to the target the more resilience will reduce total dmg taken. Hence if the target gets 10 k healing in a fight … 400 resilience will then be worth 2.5k health. If the target gets 30k healing… 400 resilience will be worth 5k health etc etc… So this means that 1 resilience will be better than 1 stamina once a target has taken over 22k healing roughly… (assuming a 10k hp pool is enough to getting burst down)

Resilience has other benefits too… like it reduces random burst dmg which makes life easier for healers. Also… reducing the amount a class crits can handicap it in other ways than just direct dmg reduction, like an assassination rogue gains combo points from getting crits.

Then again, a big negative for resilience… it will only affect abilities that use crit …

But in conclusion… a balance of both stam and resi is needed and u get a balance in the pvp items so its not really  an issue deciding between the 2 stats in most slots… but its nice to bare in mind when ur choosing rings/trinkets/gems etc. So in general; unless ur gonna take over 30-35k dmg in a fight (from abilities that crit), 1 stamina will be superior to 1 resilience in most cases.

Skrevet

Hvorfor gnåler alle sammen om at Nihilum skulle fått bruke raiding gear? Er ikke litt av vitsen med en slik kamp å se hvem som er best, og altså la begge lag få starte på samme premisser? Millenium var rett og slett en hestelengde foran Nihilum, noe som ikke er så rart.

Skrevet

Mulig det er noe feil hos meg, men jeg kommer ikke inn på Nihilum's hjemmeside, ble de så flau at de stengte hele greia? Får opp noe passord tull..

Skrevet (endret)

Samme her. Dem ligger sikkert med sammenbrudd. Sikker første gang dem taper noe i wow. hehe

Endret av bjorns_1
Skrevet
Jeg tror Nihilum er mye MYE bedre enn Millienium på akkurat komunikasjons delen. Raiding er jo i stor grad komunikasjon mellom spillerene. Og Nihilum/JUSTINS ENTOURAGE (Som arena teamet deres faktisk heter) er faktisk så sykt at jeg faktisk tror at det hadde gitt dem seieren. Jeg kan derimot glatt gå med på at Millieniums PvP skills er Kungen og Co fullstendig overlegne.

9020594[/snapback]

Stor forskjell på kommunikasjon i raid og i pvp. I raid følger bossene et fast script og gjør de samme tingene hele tiden. Som betyr at når man kjenner til bossen sitt script bør alle i raidet vite hva de skal gjøre. Dermed blir den viktigste kommunikasjon i raid bare at det blir sagt ifra når en ability skjer (Noe Nihilum enda gjør gjennom raidchat). Kommunikasjon over VT trengs bare når noen gjør feil eller hvis man må si ifra når man får en debuff (kan også gjøres i chat).

I PvP derimot kan motstander laget ha en taktikk du vet om, men de gjør sjelden eller aldri akkurat det samme og dermed må man tilpasse seg hele tiden. VT eller et annet program for å snakke med hverandre er unngåelig for teams som ønsker god rating

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...