Gå til innhold

[løst]Nihilum vs Millenium


Anbefalte innlegg

Enten så får DoTs muligheten til å critte, ellers skjer det ikke noe. Vil tro det første alternativet ikke vil gjøre det noe særlig bedre.

9031305[/snapback]

 

Jeg kan også spekulere litt og si at det er svært usannsynlig at DoTs kommer til å få crits. Har imidlertid også hørt ryktet om at resilience skal hjelpe mot DoTs, og det er ikke så mange andre muligheter enn at dmg blir redusert. Om det skulle legges til crits må eventuelt DoT dmg reduserers for at ikke dps fra DoTs skal økes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvordan det var me feks kungen i gearet han måtte bruke nå, men kungen i PvE gearet sitt har han ca 18k hp unbuffed, 16k armor elns, 25-30% dodge, ca 25% block og parry. For en melee class er det sykt vanskelig og drepe selv i PvP. Så derfor ville jeg sagt at PvE gearet hans eier pvp gearet selv i PvP. Du må ha veldig mye Resilience for at det skal gjøre forsjell, og det er ikke så enormt stor forsjell selv me mye resilience.

 

Ta megselv som eksemple, når jeg går Arena foretrekker jeg mye stam forran resilience pga jeg er holy priest og har jeg mye stam går jeg tregt ned, og derme har jeg mer tid til å heale megselv og teamm8s

9035080[/snapback]

 

Men du har ett talent som gir deg 60% sjanse til ikke å bli critta på etter ett crit

Lenke til kommentar
Enten så får DoTs muligheten til å critte, ellers skjer det ikke noe. Vil tro det første alternativet ikke vil gjøre det noe særlig bedre.

9031305[/snapback]

 

Jeg kan også spekulere litt og si at det er svært usannsynlig at DoTs kommer til å få crits. Har imidlertid også hørt ryktet om at resilience skal hjelpe mot DoTs, og det er ikke så mange andre muligheter enn at dmg blir redusert. Om det skulle legges til crits må eventuelt DoT dmg reduserers for at ikke dps fra DoTs skal økes.

9035504[/snapback]

 

Blizzard kan ikke redusere damagen på DoTs ettersom det vil gimpe Shadow Priests og Warlocks ganske brutalt i PvE.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det var me feks kungen i gearet han måtte bruke nå, men kungen i PvE gearet sitt har han ca 18k hp unbuffed, 16k armor elns, 25-30% dodge, ca 25% block og parry. For en melee class er det sykt vanskelig og drepe selv i PvP. Så derfor ville jeg sagt at PvE gearet hans eier pvp gearet selv i PvP. Du må ha veldig mye Resilience for at det skal gjøre forsjell, og det er ikke så enormt stor forsjell selv me mye resilience.

 

Ta megselv som eksemple, når jeg går Arena foretrekker jeg mye stam forran resilience pga jeg er holy priest og har jeg mye stam går jeg tregt ned, og derme har jeg mer tid til å heale megselv og teamm8s

9035080[/snapback]

 

han ligger vel nærmere 30% dodge, 22% parry 30% block og nærmere 18k armor.

 

men hvorfor bry seg med noen som ikke gjør skade eller healer? han blir bare ignorert med det gearet uansett.

Lenke til kommentar
Blizzard kan ikke redusere damagen på DoTs ettersom det vil gimpe Shadow Priests og Warlocks ganske brutalt i PvE.

9036516[/snapback]

 

Nå var det snakk om at resilience skulle redusere dmg, som ikke betyr en døyt i pve.

Lenke til kommentar
Blizzard kan ikke redusere damagen på DoTs ettersom det vil gimpe Shadow Priests og Warlocks ganske brutalt i PvE.

9036516[/snapback]

 

Nå var det snakk om at resilience skulle redusere dmg, som ikke betyr en døyt i pve.

9037155[/snapback]

 

Glem det, missforsto. Men at Resilience kan redusere damagen som blir gjort av DoTs kan vel være greit. Driver ikke med PvP uansett.

Lenke til kommentar

Blue Posts: Resilience will affect DOT damage, no gear swap in

arena

 

 

Kalgan (WoW Lead Designer) and Eyonix announced 2 noticeable pvp

changes:

 

- DOT damage will be affected by Resilience (Source)

 

In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also

reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it

currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of

damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through

combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure

that DoT effects do not scale too well compared to other damage

mechanics.

 

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance

reduction effect that resilience grants.

 

- No more gear swap in Arena (Source)

 

We do plan to disallow gear swapping (other than items you can normally

change while in combat) once an arena battle has begun.

 

Teza

WoR reporter

 

:D

Lenke til kommentar

Blizzard er jo helt latterlige da. De prøver å nerfe locks, men ender opp med å nerfe både spriests og locks.

 

Begge dotsene mine kan dispelles (så lenge jeg ikke er med en affliction lock) og nå skal resillience også ha innvirkning på dem.

 

Tror ikke jeg gidder mer arena eller pvp i det heletatt når den patchen kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...