Dark- Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Jeg vil formatere stasjonen min, men får det ikke til. Jeg bruker WXP og har NTFS filsystem. C:Documents and Settingskoverga>format c: <Enter> Filsystemtypen er NTFS ADVARSEL. ALLE DATA PÅ FAST STASJON C: : VIL BLI SLETTET! Fortsette formateringen <J/N>? j <Enter> Bekrefter 38162 MB Formateringsprogrammet kan ikke kjøres fordi det er i bruk av en annen prosess. Formateringsprogrammet kjører kanskje hvis volumet demonters først. ALLE ÅPNE REFERANSER TIL DETTE VOLUMET VIL BLI UGYLDIG. Vil du påtvinge demontering av dette volumet? <J/N> j <Enter> Kan ikke låse stasjonen. Volumet er i bruk. C:Documents and settingskoverga> Hva er problemet og hvordan fixer jeg det?
Goebbels Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Du kan ikke formatere windowspartisjonen eller noen annen mens den er i bruk... Fa deg en oppstarts diskett fra www.bootdisk.com (98se oem er min favoritt) start med den i (nb! bootsequence) ender opp på A:_ (blinkende enderstrek) da skriver du format (partisjon):
Dark- Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Skrevet 8. januar 2003 Du kan ikke formatere windowspartisjonen eller noen annen mens den er i bruk... Aha! Det skulle jeg visst selv Takker.
caza Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Det er å fullt mulig å boote fra cdrom og formatere derfra :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå