Gå til innhold

Forza 2 forbedringer


Anbefalte innlegg

Er overrasket over at ingen nevner den sørgelige replay delen. Er det ingen som bruker denne av og til ?

De merkelige kameravinklene, og den altfor ekstreme inzoomingen på bilene, samt 30fps ødelegger totalt. Her er PGR3 langt foran.

 

Når det er sagt er dette det eneste jeg gir trekk for i en bilsimulator som virkelig har fått meg på kroken ! Bare ett løp til.... :)

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bedre sånn syn fra bilen husker ikke hva det heter men i vært fall sånn som det er på dirt at du kan se inni bilen liksom

9010792[/snapback]

Dashboard-view? Enig i det, ekstremt rart hvorfor det ikke er med i spillet..

9011971[/snapback]

 

Spillet hadde art i utvikling enda om de skulle ha laget et akseptabelt interiør i alle bilene. Men jeg savner det jeg og.

Lenke til kommentar

Den menyen du får frem for å velge bil viss den du har valgt ikke kan kjøre i løpet burde vært tilgjenngelig også når man har en bil som fyller kravene.

Viss en feks. har nettop kjørt 300HP løpene så kan bilen din kjøres i 350HP løpene, men den blir fort for treg, da hadde det vert kjekt å slippe å måtte gå helt tilbake til bil menyen.

 

Ellers synest jeg 2 player/splitscreen greiene var dårlig tillaget.

Lenke til kommentar
Er overrasket over at ingen nevner den sørgelige replay delen. Er det ingen som bruker denne av og til ?

 

9014347[/snapback]

 

Den blir fint lite brukt, nettop fordi den er så døll som den er. Pleier å bruke replay som et kjapt analyse redskap i div andre spill, i tillegg til å kose meg med spesiellt snasne manøvre. Dette, samt hk i stedet for kw (selv om vel kw er den korrekte enheten. gammel vane vond å vende). Ellers er det et heidundrande spill. Milevis foran "en konkurrerende serie".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forza 2 var egentlig MYE bedre enn jeg hadde forventet. Begyner å nærme meg Lvl 40, og er egentlig veldig imponert over hvor enkelt/vanskelig man kan gjøre det. Har slitt litt med noen løp, vært overlegen i andre.

 

Sliter per nå med den forbaskede Cobraen, i "no upgrades" kategorien. Har klart 2 av 4 løp, men sliter som F*** med det 3`dje. Tror nesten at jeg må sette ned motstanderne til Easy. Husker fra Forza 1 at jeg banna og sverta over disse hyper Corvettene, Lingenfelder spessielt. Kan i Forza 2 sette på en bakvinge, og bilen er så kjørbar som en amerikaner kan få blitt. (Altså fortsatt veldig ustabil) Klarte å da faktisk å fullføre Viper Vs. Vette, og Corvette chalenge med den...... Gav opp alt som heter Amerikanske biler i Forza 1, så det er en veldig kjærkommen forbedring.

 

Eneste bilen jeg savner så langt, er Saleen S7, jeg har utrolig lyst til å bruke den bilen i Class S, for den var i Forza 1, helt perfekt å kjøre. Håper inderlig at jeg kan få den i den europeiske reigonen.

 

Skal innrømme at jeg er litt pinglete, for jeg kjører med bremselinjen på. Det som irriterer meg noe veldig, er at jeg har oppgradert en standard RS4, fra klasse B til klasse S. Bremselinjen blir da ikke oppgradert, så jeg har en irriterende rød linje ut på alle rettstrekker. Ser da heller ikke hvor jeg må bremse, og det betyr at jeg er i grusen i samtlige svinger........ :mad:

Men det største problemet til Forza 2, er at jeg , på snart lvl 40, ikke har fått kjøre på ringen i career mode. Skjønner at de ikke har den banen i Klasse D - B, men jeg har kjørt ganske mange Klasse, A - S løp, på korte og kjedelige baner, spessielt Tsukuba.... er så lei den banen, at jeg ikke har ord på det.... Kjørte endurance klasse D, hadde en uoppgradert bil, startet som nr. 5 eller 6, og vant med 1,5 runde på nestemann. Det er for kjedelig...

 

Vet at 3 av de enormt bra banene fra 1`ern var tiltenkt en rolle i 2`ern, men disse kom aldri med.... Rio var en skikkelig tøff gatebane, Alpine ring var variert og spennende. . Road America var også en ganske kul bane, men den var alt for slett.

Som så mange andre har nevnt, Monaco, som er i GT4, ville vært utrolig tøff å hatt i Forza 2. En annen bane som også er i GT4, Le Mans. Ville vært gull i Forza2.

Så er det den banen jeg savner mest.... SPA!!! Hadde vært så utrolig kult å rase rundt SPA i en R8 eller liknende. Full spiker gjennom Blanchimont eller Eau Rouge... Synd den ikke er med i noe bilspill, men det kan vi vel takke den lille britske dvergen for.. Bernie Ekkelstein, jeg liker ikke den fyren.....

 

Alt i alt, egentlig bare mindre klager på spillet. Liker Cobraen dårlig, men ellers er alt som det skal og bør være i et simulator spill..

 

-Håkon

Lenke til kommentar

 

Alt i alt, egentlig bare mindre klager på spillet. Liker Cobraen dårlig, men ellers er alt som det skal og bør være i et simulator spill..

 

-Håkon

9087971[/snapback]

Helt klar favoritt til tidenes latterligst dårlige bil. Over 500 hester i et tegneserie-chassis uten snev av kjøreegenskaper. Jeg ble så fed up av den kjerra at jeg lot driveataren fullføre de to siste løpa for meg.

Lenke til kommentar
Er overrasket over at ingen nevner den sørgelige replay delen. Er det ingen som bruker denne av og til ?

De merkelige kameravinklene, og den altfor ekstreme inzoomingen på bilene, samt 30fps ødelegger totalt. Her er PGR3 langt foran.

 

Når det er sagt er dette det eneste jeg gir trekk for i en bilsimulator som virkelig har fått meg på kroken ! Bare ett løp til.... :)

9014347[/snapback]

 

Er enig med det. De satte ned til 30 fps i replay, fordi de la til mer AA. Men hva faen var pointet idet? Skulle heller bare hatt 60 fps og lik AA som spillet vanligvis kjører i. Dessuten er det utrolig plagsomt med den sorte Forza 2 loadeskjermen når man spoler eller skifter bil i replay, det bør skje automatisk.

 

Ellers vil jeg gjerna ha: Regn og natt baner, de savnes litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...