Konnis Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei! Hvis jeg spiller av en film i Windows Media Player 11, vises den mye mørkere enn den skal være! Hvordan gjør man filmer "lysere"? Det er ganske vanskelig å formulere spørsmålet ordentlig, så jeg legger ved et bilde over hvor mørkt det faktisk er. Hva slags plug-in kan jeg eventuelt laste ned? Link? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk for svar. Edit: Ahhh, svarte. Det ble bare en lilla firkant der filmen var. Prøver å laste opp nytt bilde senere. Endret 5. juli 2007 av Konnis
Skagen Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har du sett på skjermdupen din? Bildet er helt svart, fordi det ikke er mulig å ta skjermdump direkte fra filmer. Har prøvd dette selv og får bestandig bare en svart firkant til bildet. Men du kan gå i instillingene/kontrollpanelet til skjermkortet ditt. Der finner du noe som heter video overlay hvor du kan endre lyshet, gamma, fargenivåer, og mye mer for video. Dette er mulig i både ATIs Catalyst Control Panel og nVidias kontrollpanel. Ellers vil jeg tro WMP har mulighet for å justere slikt i programmet. De fleste andre programmer, slik som VideoLAN VLC har mulighet for dette. Endret 5. juli 2007 av skag1
Konnis Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 TUSEN TAKK, det fungerte!! *Evig takknemlig til skag1 modus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå