Gå til innhold

Erfaringer med Hammar Elektronikk?


Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det bare er meg som har dårlige erfaringer med Hammar Elektronikk [navn fjernet]. Jeg la inn en ordre hos denne tydeligvis totalt useriøse sjappa i slutten av mai. Og dum som jeg var, valgte jeg forhåndsbetaling. Det tok riktignok noen dager før jeg overførte pengene for ordren, men det er nå snart 4 uker siden. Jeg har prøvd å ringe "kundeservice"-telefonen, men kommer bare til en avslått mobiltelefon. Jeg har prøvd å sende SMS på dette nummeret. Jeg har sendt 4-5 mailer til fyren, i tillegg til å ha lagt til info på ordren. Fortsatt har ikke fyren vist noen livstegn overhodet.

Hva gjør man med slike folk?

Lurer faktisk på om jeg skal legge ferien til Ler i Trøndelag i år, og ta for meg fyren personlig... :ph34r:

 

ModEdit: Fjernet navn.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg la inn en ordre hos denne tydeligvis totalt useriøse sjappa i slutten av mai. Og dum som jeg var, valgte jeg forhåndsbetaling

 

 

Hvis den virket useriøs i utgangspunktet, hvorfor brukte du forhåndsbetaling?

 

Handlet noe magnet-greier for lenge siden, og det tok ikke lang tid å få det i posten(tror det var forhåndsbetaling det også).

Lenke til kommentar
Jeg la inn en ordre hos denne tydeligvis totalt useriøse sjappa i slutten av mai. Og dum som jeg var, valgte jeg forhåndsbetaling

 

 

Hvis den virket useriøs i utgangspunktet, hvorfor brukte du forhåndsbetaling?

 

Handlet noe magnet-greier for lenge siden, og det tok ikke lang tid å få det i posten(tror det var forhåndsbetaling det også).

9010031[/snapback]

 

 

Jeg har handlet der før, men den gangen var det postoppkrav. Da kom varene forholdsvis kjapt. Har ikke sagt at butikken virket useriøs før jeg handlet. Dette er noe jeg fant ut etter at jeg hadde betalt.

Og da det er umulig å få kontakt med fyren, er det rimelig håpløst!

Derfor vil jeg advare mot å bruke denne sjappa.

 

Forbrukerrådet skal i alle fall få vite hvem fyren er! Jeg overlever nok uten de pengene det dreier seg om, men det er en prinsippsak. Om jeg så skal sende tv2 dreper deg på han, SKAL jeg ha de tilbake!!

Lenke til kommentar

Hei, jeg har handlet flere ganger der, har til og med vært hjemme hos karen og hentet varer.

 

Jeg har fått intrykket av at det er en mann som driver firmaet, det er sommer og ferie. Noen tar ferie vettu, gi det noen dager se hva som skjer.

 

Håvard

 

Men mai er lenge siden....

Lenke til kommentar
Hei, jeg har handlet flere ganger der, har til og med vært hjemme hos karen og hentet varer.

 

Jeg har fått intrykket av at det er en mann som driver firmaet, det er sommer og ferie. Noen tar ferie vettu, gi det noen dager se hva som skjer.

 

Håvard

 

Men mai er lenge siden....

9011786[/snapback]

 

 

Hvis han har ferie, skulle det:

1. ikke være så vanskelig å legge ut det på nettsiden

2. Være rimelig greit å sette mailen på autosvar

3. Ha en telefonsvarer på "supporttelefonen"

 

Med så enkle grep ville han ikke få misfornøyde kunder.

Synes i grunnen jeg har gitt det mer enn nok tid. Det er ikke på denne måten man driver butikk, enten man driver den alene eller ikke.

 

Men jeg er i alle fall glad det er flere som har gode erfaringer. Så er det fortsatt håp om at det kan løse seg.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte noen varer der for et par måneder siden. Det tok noen uker, men jeg fikk dem til slutt. Våger aldri å forhåndsbetale, utrolig irriterende å betale og ikke få det du har betalt for. :mad:

9059176[/snapback]

 

Og heldigvis har ikke du en slik erfaring.

Kan være mye som er årsaken til at du ikke fikk brikkene først etter 2 uker.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte noen varer der for et par måneder siden. Det tok noen uker, men jeg fikk dem til slutt. Våger aldri å forhåndsbetale, utrolig irriterende å betale og ikke få det du har betalt for. :mad:

9059176[/snapback]

 

Og heldigvis har ikke du en slik erfaring.

Kan være mye som er årsaken til at du ikke fikk brikkene først etter 2 uker.

9059189[/snapback]

 

 

står jo på nettsiden ved hvert produkt at det sendes innen 24 timer, og er det utsolgt så er det ikke mulig å bestille.

Men uansett er det jo bra så lenge man får varene i det hele tatt

Endret av homer_j
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De leverer alle varer de har på lager rimelig raskt.

9086592[/snapback]

 

Kan vel ikke akkurat si det samme jeg...

 

Men på mandag kveld la jeg inn en bestilling på tilsvarende vare på www.modnet.no og fikk varen allerede nå i dag, onsdag! Det var kjapp service :thumbup:

Jeg betalte på forskudd der også, da jeg har handlet av også de før. Ikke no tull der i gården! I alle fall kan jeg anbefale de videre.

 

Uansett får forbrukerrådet ta seg av han k****n hos hammar.no. Han skal i alle fall ikke få svindle meg flere ganger

Lenke til kommentar

Lurer faktisk på om jeg skal legge ferien til Ler i Trøndelag i år, og ta for meg fyren personlig... :ph34r:

 

 

ble litt nysgjerri på hvorfor du sier Ler? Bor nemli i den bygda og det er ingen hammar elektronikk her :hmm: . Det ligger i trondheim.

Har foresten handlet av han og hentet varene hjemme hos hammar og alt har fungert greit til meg.

Lenke til kommentar

Lurer faktisk på om jeg skal legge ferien til Ler i Trøndelag i år, og ta for meg fyren personlig... :ph34r:

 

 

ble litt nysgjerri på hvorfor du sier Ler? Bor nemli i den bygda og det er ingen hammar elektronikk her :hmm: . Det ligger i trondheim.

Har foresten handlet av han og hentet varene hjemme hos hammar og alt har fungert greit til meg.

9143680[/snapback]

 

 

Står på websiden hva adressen er

Det var en butikk i trondheim men den er ikke der lengre

 

Etter at butikken forsvant har jeg prøvd å få kontakt med dem men ikke lyktes

 

Dere som sier dere har handlet der,det er vel en stund siden?

Lenke til kommentar

Lurer faktisk på om jeg skal legge ferien til Ler i Trøndelag i år, og ta for meg fyren personlig... :ph34r:

 

 

ble litt nysgjerri på hvorfor du sier Ler? Bor nemli i den bygda og det er ingen hammar elektronikk her :hmm: . Det ligger i trondheim.

Har foresten handlet av han og hentet varene hjemme hos hammar og alt har fungert greit til meg.

9143680[/snapback]

 

 

Står på websiden hva adressen er

Det var en butikk i trondheim men den er ikke der lengre

 

Etter at butikken forsvant har jeg prøvd å få kontakt med dem men ikke lyktes

 

Dere som sier dere har handlet der,det er vel en stund siden?

9144051[/snapback]

 

kskanoy: Hjemme hos Hammar, hvor er det? Er det også i Trondheim?

 

lommerusk: Har du også blitt lurt, siden du også har prøvd å få kontakt med fyren?

 

Kontaktinfoen på websiden er:

Epost [email protected]

Telefon 47 24 83 99

Faks 72 85 48 00

Telefon og Epost blir besvart etter kl.17.00

Adresse Bortsvegen 3, 7234 Ler

 

Når man ringer det telefonnummeret er telefonen skrudd av, uansett når på døgnet du ringer. Faksnummeret er et nummer som ikke er i bruk. I Brønnøysundregisteret er det oppgitt to andre telefonnummer. Privatnummeret der er heller ikke i bruk. Mobilnummeret ringer det på, men ingen tar telefonen. Han trykte på avvis en av gangene jeg ringte det, og siden var også den telefonen slått av, er sikkert for feig til å svare...

 

Hadde vel vært en idè å fjerne nettbutikken hvis han har lagt ned bedriften...

Endret av homer_j
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har også negative erfaringer derfra. Bestillte Mod til PS2 derfra i slutten av Juni og har fortsatt ikke fått varen min. På ordren står det fortsatt "Venter på betaling" Jeg valgte altså forhåndsbetaling. Har sendt purremail og i info feltet i orderen. Prøvd å ringe, men får samme avslåtte mobil.

 

Er veldig enig med deg Homer_j. Utrolig kjedelig og blir til en prinsippsak.

 

Jeg ventet til og med til det ble oppdatert på siden at varen var på lager så jeg kunne bestille. Så er litt merkelig om han har lagt ned butikken.

 

Veldig interresert i å høre hvordan din sak ender Homer_j

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...