Gå til innhold

Musikk til World of Warcraft serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lager for øyeblikket en film til World of Warcraft, og trenger en liten hjelpende hånd. Jeg skal ha en introsnutt, og trenger musikk.

Vil ikke røpe så mye av handlingen, men om noen her har et veldig godt forslag hvis jeg gir stikkordet:

"Tid"

eller

"Time"

Trenger ikke å være en veldig kjent sang, og personen som foreslår forslaget som blir brukt blir selvfølgelig kreditert i rulleteksten, for hva nå enn det er verdt!

Jeg ønsker deg lykke til med å finne en sang, og håper du ønsker meg like mye tilbake!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvordan du har tenkt å bruke "tid" i klippet, men la oss si at tiden står stille, da passer Gary Jules - Mad World ganske bra. du har hørt den før, det er jeg sikker på. ellers er det en del commodore 64 sanger som er ganske kule, og du trenger ikke tenke så mye på ©opyright. her kan du laste ned top100: http://www.transbyte.org/SID/HVSC_Top100.html.

Skrevet (endret)

Om det skal være en rolig intro, søkte jeg på "time" og fant en fin sang av A-ha, som heter Time And Again.

Big Bang - Still Have Time

Muse - Endlessly har en viss tidsfølelse over seg.

Moby - Porcelain (Farlig kul til intromusikk.)

Sanger som passer til en fancy intro, med litt artig redigering og slikt:

Basement Jaxx - Supersonic (Litt merkelig elektronika. Ikke ha introen for lang)

Plain rock intro:

Fuel - Most of All (Kjempestandard litt kjedelig rock, med sånn "I miss you"-tekst.)

Smashing Pumpkins - This time (Fin sang.)

Queens of the Stone Age - No one knows (Litt hoppete intromusikk)

Litt mer punka intros:

Placebo - The Bitter End.

Blindside - Die Buying

Endret av BurTMastA
Skrevet

Takk for alle forslag, skal se igjennom en del nå.

Vet ikke helt hvorfor denne ble flyttet til wow-forumet da konklusjonen av denne tråden overhodet ikke har noe med wow å gjøre i det hele tatt!

Skrevet

Dream theater - Take the time.

Passer bra til intro, og heter noe med time^^

Ikke hele sangen kanskje, men starten, og en god del partier mot slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...