Gå til innhold

Ønsker og forslag for Gamer.no-serverne


Anbefalte innlegg

Som de fleste av dere sikkert har fått med seg, har Gamer.no satt opp to Counter-Strike: Source-servere som en del av et testprosjekt. Det er i første omgang iverksatt følgende to servere:

 

Gamer.no #1 - GunGame Turbo (cs1.gamer.no)

Gamer.no #2 - Dust2 Only (cs2.gamer.no)

 

Mer informasjon om GunGame Turbo finner dere i artikkelen på Gamer.no.

 

Disse to serverne ble raskt langt mer populær enn vi noen gang hadde håpt på, og på få dager har allerede over 1000 brukere vært innom. Vi er i full gang med å se oss rundt etter administratorer som kan være tilgjengelig i spillet, så hvis du mener du er kvalifisert sender du en e-post til [email protected] og [email protected] med informasjon om din alder, bakgrunn og erfaring, og selvsagt en liten overbevisende tekst om hvorfor akkurat du bør få tildelt ansvar.

 

Et forslag til regelsett er også under utarbeidelse.

 

Denne tråden opprettes i et forsøk på å samle tilbakemeldinger ett sted, slik at det er lettere for oss å se hva dere ønsker at vi gjør videre med serverne våre. I denne tråden vil både adminstratorer og serverdriftere vanke, og forhåpentligvis kunne gi dere svar på alt dere lurer på :-)

 

Ting denne tråden ikke skal brukes til:

 

- Småprating mellom spillere.

- Klaging på administratorer.

- Trøbbel med Steam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg begynte å spille nå kom jeg på to ting. Det hadde vært litt fiffig å kunne sjekke rank innpå serveren så man slipper å sjekke på internett. Og det var veldig mange som whinet om at veldig mange andre hadde dårlig rates, så det hadde vært om dere hadde fikset z-Block.

Lenke til kommentar
Få et verktøy som gjør administrering av serveren mer lettvint.

Fikse VoIP i spillet, man kan høre hva alle sier, både om de er døde eller på motsatt lag.

9005312[/snapback]

Hvorfor skal en høre hva andre sier da? I CS(:S) er det viktig å høre godt etter.

 

Testet dd2 only. Makan til dårlig spillestil har jeg aldri vært borti. Nei, CS ftw! :)

Lenke til kommentar
Få et verktøy som gjør administrering av serveren mer lettvint.

Fikse VoIP i spillet, man kan høre hva alle sier, både om de er døde eller på motsatt lag.

9005312[/snapback]

Hvorfor skal en høre hva andre sier da? I CS(:S) er det viktig å høre godt etter.

9005474[/snapback]

Hæ? Utdyp?

Lenke til kommentar
Få et verktøy som gjør administrering av serveren mer lettvint.

Fikse VoIP i spillet, man kan høre hva alle sier, både om de er døde eller på motsatt lag.

9005312[/snapback]

Hvorfor skal en høre hva andre sier da? I CS(:S) er det viktig å høre godt etter.

9005474[/snapback]

Hæ? Utdyp?

9005638[/snapback]

Sett deg inn i denne situasjonen; det er deg mot to stykker. Du har plantet på b1, og står midt på spot. Du hører godt etter om det kommer en dør, mørk eller vindu. Plutselig er det en som sier via VoIP; "jaja, stikker, skal spise middag - kommer tilbake om en times tid". Du hørte derfor ikke personen som kom inn dør, og ble drep. Hvor irriterende er ikke det? VoIP-tjenester kan også føre til ghost.
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått svar på dette (tredje gang jeg nevner det):
Til drift;
Jeg vil også anbefale dere å bruke RADARs banliste, samt melde dere inn i SteamBans -- SB Detox!

8886262[/snapback]

900008[/snapback]

9003910[/snapback]

Vil bli vurdert ;)

 

-Når det gjelder tickrate så er den satt til 100, hvorfor den visstnok ikke blir hundre har jeg ikke et godt svar på enda.

 

-Ping kicker på ping over rundt 80 planlegges installert

 

-Autokick på TK må nok og på plass ja, vanskelig for administratorer å se slikt når man er på feil lag.

Lenke til kommentar
Få et verktøy som gjør administrering av serveren mer lettvint.

Fikse VoIP i spillet, man kan høre hva alle sier, både om de er døde eller på motsatt lag.

9005312[/snapback]

Hvorfor skal en høre hva andre sier da? I CS(:S) er det viktig å høre godt etter.

9005474[/snapback]

Hæ? Utdyp?

9005638[/snapback]

Sett deg inn i denne situasjonen; det er deg mot to stykker. Du har plantet på b1, og står midt på spot. Du hører godt etter om det kommer en dør, mørk eller vindu. Plutselig er det en som sier via VoIP; "jaja, stikker, skal spise middag - kommer tilbake om en times tid". Du hørte derfor ikke personen som kom inn dør, og ble drep. Hvor irriterende er ikke det? VoIP-tjenester kan også føre til ghost.

9005665[/snapback]

Det er jo lizam dette jeg sier. Nå så hører man alt ssom blir sagt over VoIP på serveren. VoIP-funksjonen in-game vil heller ikke kunne føre til ghost om den fungerer, men det regner jeg da virkelig med at du vet. Spam av typen "spise middag" burde uansett slåes ned på, da pjatt i mic virkelig er irriterende.

 

Oooog om man spilelr bittelitt seriøst så sitter man vel stort sett på vt uansett ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...