Gå til innhold

Få som har Nether ray... why?


Anbefalte innlegg

Har lakt merke til, det er få som har anskaffet seg Nether ray mounten... why? Den er jo så fønny looking at den nermest blir et must xD

 

Jeg startet med skyguard mest pga å grinde penger til epic flying, ente da med å ta Nether ray i samme slengen..

 

Netherdrake er bare latterlig enkel å få, i forhold til Nether ray (har drake oxo så)

 

SÅ... hvorfor går ikke fler for nether ray?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nether ray får du med Skettis i terokkar forest. Du må ha flying mount for å komme deg dit. ellers er løypa ganske enkel..

btw for alle som lurer: du får rep for mobs all the way, bare fuglene som stopper å gi rep :)

 

Anbefales at man gjør pre chain questn til ogri'la før man blir honored med skyguard. (5stk 5manns quester tilsammen, men rimeli enkle quester). Snakk med ogren i lower city, så forteller han deg hvem du skal få quest av i blade edge.

 

Enig om at store mounter ikke er like bra.. jeg tok den mostly for pengene sin del. Det anbefales, selv om du ikke egentli vil ha netherdrake. dra å gjør daily quests. du får 11.99 -18g pr. quest :) Å de er simpel! + mounten koster ingenting, så den deln er jo grei :p

Lenke til kommentar

Det som oxo er fordeln med Nether ray. du grinder gold samtidig som rep ;) tips: ta en 30min grinding på water elemental som er på samme plassen. da tjener man fort opp litt gull :) selg alt cloth. om green gear selger dårlig, få en enchanter til å disenchante, så selger du mats :) Man tjener om man er litt slu 10hi

Lenke til kommentar
Må man ikke ha pre questene med ogri'la før man kan begynne på daily questene som gir rep til nether ray mount?

8999189[/snapback]

 

Nei, faktisk ikke! du kan gjøre rep quester med skyguard (skettis) for å få nether ray frem til honored, deretter får du direkte gratis flyging til ogri'la. du kan fortsatt queste med skettis, men anbefaler at du får gjort pre chain til ogri'la før du blir honored med skyguard :) Ellers, så MÅ du ikke ha gjort dem ^^

Lenke til kommentar
Jeg gjør av prinsipp ikke disse questene fordi det ikke er annet enn ren repgrinding/pengegrinding, og slik skal et spill ideelt sett ikke være.

Det er jobb, og jobbing gjør jeg nok av i arbeidstida.

Når jeg spiller vil jeg spille, ikke jobbe mer.

9000641[/snapback]

 

Er det ikke å ta prinsippene litt langt? Fortjenesten i forhold til innsats er skyhøy, i tillegg er gruppequestene(non-repeatable) artige. :)

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om småbossene med skettis (3 manns, siste bossen 5 manns) som vær boss dropper blue. De små kan man ta så mange gang man vil, siste bossen er noen timers cooldown på. Om man har en enchanter i groop, la han disenchante iteme om ingen trenger det siden de er bop ;) så roll for shard :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...