Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noen "få" problemer med pcen min [Nye problemer]


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en god del problemer med pcen fortiden. Skjønner ikke hvodan alle dise kom. Er vel bare til å remse opp problemene...

 

Problem 1:

Pcen starter ikke skikelig opp, den bare fryser her...post-92627-1183478349_thumb.jpg

 

Problem 2:

Pcen går ikke på. Etter å ha trykt et par ganger på på knappen går den endelig på. Etter det starter som oftest "Problem 1"

 

Problem 3:

Etter at pcen har vert uten strøm en stund (stikkontakt koblet ut), kansje bare over natten, går den ikke på. Etter å ha trykt mellom 30-60 går den på. Da kommer "prob. 1" igjen. Så jeg tar den av og på igjen, men den går ikke på før etter ca 10-20 trykkk på på knappen. Dette må oftest gjentas et par ganger før den starter skikkelig.

 

Problem 4:

Etter å ha reistalert ZoneAlarm kommer dette opp i oppstarten...post-92627-1183478864_thumb.jpg

og jeg kommer bare inn på pcen i sikkerhets modus. Der må jeg slette ZoneAlarm og da forsvinner blåskjermen fra oppstarten. (Merkelig problem, har jo alltid hatt ZoneAlarm på pcen)

 

Problem 5:

(en stund siden dette har skjed) Lignende blåskjerm som i problem 4, med noe minne greier kommer opp når som helst, under spilling, ser på film eller bare når jeg surfer.

 

 

Så... Det var de "få" problemene mine. Er den noen som har en anelse om hvordan jeg kan gjøre pc hverdagen min enklere?

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner som sagt ikke hvorfor du ikke kan prøve og formatere istedenfor og prøve alle andre værdens ting..

9010657[/snapback]

 

Kanskje pga at maskinen henger før HD er i det hele initialisert? Om det der er noe software feil så må det være bios. Men siden det er startet senere er det nok HW.

 

Dårlig PSU og eller HK var det første jeg tenkte når han sier han må slå på pc-bryteren 100ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...