Gå til innhold

Apple Macbook 2,00 GHz eller 2,16GHz


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg skal kjøpe macbook 2,00Ghz

 

eller macbook 2,16GHz

 

Det jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg trenger de usle 0,16GHz, kan ikke se noen fantastisk grunn til å gjøre det innkjøpet med en tusenlapp ekstra.

 

Vil også opplyse om at jeg kjøper 2 gig minne på komplett for 800 kroner.

Minne fra komplett

 

Hva mener dere?

 

Btw, hva tror dere om å kjøpe svart layout istedet for hvit. Har hørt at det svarte ikke holder på glansen like bra som hvit jeg :S

 

 

EDIT:

En fyr fra eplehuset jeg snakket med sa det var lite vits i å vente med å kjøpe macbook nå. Spesifikasjonene har nettopp blitt oppgradert, og i han regnet med at noe nytt spesifikasjonsmessig med macbook vil ikke skje før til Jul.

 

Eneste han visste som ble endret var OS. Fikk vite jeg kan spare 1000 kroner på å vente med å inngå kjøp til høst. (prisen for leopard OS)

 

EDIT2:

Kan jeg kjøre en oppløsning på 1050x1400 på en ekstern skjerm med intel GMA?

 

fyr på innspill!

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jeg fortelle deg med en gang at dette ikke lar seg gjøre. Så skal du ha DVD-brenner, er du nødt til å kjøpe maskinen til 10 990,-, desverre!

Eventuelt kan du jo kjøpe den billigste, og et DVD-drev fra en hvilken som helst produsent med slim-drev, med samme størrelse som Apple sine, og skru den inn selv, så vil det gå :p

Da er du nok bedre tjent med maskinen som har DVD-brenner!

Så ingen tvil, gå for den. Ytelsesforskjellen er mikoskopisk, men du har ikke noe valg siden du sier du trenger SuperDriven...

Lenke til kommentar
Btw, hva tror dere om å kjøpe svart layout istedet for hvit. Har hørt at det svarte ikke holder på glansen like bra som hvit jeg :S

8994122[/snapback]

Jeg har den svarte. Den har en fantstisk fin silkematt finish, og den matcher faktisk min Qtek S200 perfekt. Den er nesten like fin nå som når jeg fikk den. Jeg husker ærlig talt ikke når det var, for det føles som jeg alltid har hatt den.... Men det var før jul en gang.

Lenke til kommentar

Det går masse rykter om en ny Macbook. Bla annet at den skal bli tynnere og at den skal få en interface ala iPhone. Dvs. at man bruke touchpaden på samme måte som man bruker skjermen på iPhone til å styre maskina med. Dette er dog bare rykter. Jeg ville venta og sett det an. Hadde kjøpt meg Macbook nå selv om det ikke var for at Dell sin XPS m1330 kom :-)

 

Men det er kanskje lurt å vente til Leopard kommer. Eller iallfall til at man får med gratis oppgradering til Leopard på de nåværende Macbookene. Såvidt jeg husker, så bruker Apple å ha en sånn deal. Gratis oppgradering om du kjøper en Mac innen 30. dager at den nye utgaven av OS X kommer. Husker ikke helt hvordan det har brukt å vært, og vet ikke om det kommer til å bli slik heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...