Gå til innhold

funker hotmail med outlook express?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
prøv windows live mail... der kan du ha hvilket som helst...

8996932[/snapback]

 

 

jeg har Windows Live™ Hotmail.

Er det noen som i det hele tatt får hotmail til å funke med Outlook express :hmm: ?

 

Får se om jeg tar bryet og installerer en ny mailklient (thunderbird)

Takker for all respons :)

8997558[/snapback]

 

det er et mail porgam som heter Windows Live Mail

Win Live Mail

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå virker det slik som det skal.

 

:)

 

Mozilla Thunderbird er ikke en nettleser, men en e-postklient akkurat som Outlook. WebMail er en utvidelse til Thunderbird, som gjør slik at du kan laste ned mail fra Hotmail.

8995756[/snapback]

 

 

hei, et lite sps til deg jallenbo, bruker du Mozilla Thunderbird? Hvis ja, er den noe tess? :)

8997654[/snapback]

Ja jeg bruker det, og synes det er veldig oversiktlig og greit. Det tar ikke allverdens plass på maskinen heller.

 

:)

Lenke til kommentar
shaaland: hvis du får hotmail i outlook express er det enten at du har skaffet deg en hotmail pluss konto eller så har du en rimelig gammel konto der det fortsatt går ann.

9007191[/snapback]

 

bruker thunderbird nå. Funker greit. Er litt treg å laste ned større mail fra hotmail. Men det kan godt komme fra hotmail også

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Funker med hotmail i outlook express. Jeg prøvde nettopp

9005786[/snapback]

 

kunne du vært vennlig å skrive hvordan DU konfigurerte outlooken.

Jo mer detaljert jo bedre. :)

Har du standard hotmailkonto?

9006061[/snapback]

Bruker outlook express

--> verktøy-->kontoer -->legg til epost --> fyller i navn å epostadresse --> server for inkommende epost: http--> HTTP leverandør: Hotmail --> fyll i brukernavn å passord --> fullfør.

 

Funker kanon, men jeg bruker ikke hotmail lenger så fjernet den fra outlook. Men det fungerte!

Lenke til kommentar
shaaland: hvis du får hotmail i outlook express er det enten at du har skaffet deg en hotmail pluss konto eller så har du en rimelig gammel konto der det fortsatt går ann.

9007191[/snapback]

Kontoen det er snakk om er en helt vanlig hotmail (live hotmail) konto.. Pleier ikke bruke den, men det funker som bare det å legge den til i OE;)

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...