Griffin Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Har runda storyline og prøver ut andre oppdrag og morsomheter. Har vunnet 8 track like ved grove street, har vunnet demolition/1 minute tingen i San Fierro og slått poengrekorden i Las Venturas. Det som skjedde var at første gangen jeg gikk inn i "domen" i Las Venturas så var det en gøyal racing med off road mc... Tapte et par ganger, så stakk jeg å savet spillet. Når jeg dro tilbake var det trial-kjøring...som jeg nå har vunnet... Men jeg har lyst til å kjøre race med mc igjen. Hvordan gjør jeg dette? Er det flere muligheter ved de andre "domene" også? Tilleggsspørsmål: Hvordan får jeg kjøpt den bygningen ved verkstedet i San Fierro? Den har vært merket rød med beskjed om at jeg ikke kan kjøpe denne ennå...
Fredrik Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Mener du bilbutikken? Du må fullføre oppdragene der du skal skaffe til veie endel biler først, mener jeg å huske.
steinar2000 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Har runda storyline og prøver ut andre oppdrag og morsomheter.Har vunnet 8 track like ved grove street, har vunnet demolition/1 minute tingen i San Fierro og slått poengrekorden i Las Venturas. Det som skjedde var at første gangen jeg gikk inn i "domen" i Las Venturas så var det en gøyal racing med off road mc... Tapte et par ganger, så stakk jeg å savet spillet. Når jeg dro tilbake var det trial-kjøring...som jeg nå har vunnet... Men jeg har lyst til å kjøre race med mc igjen. Hvordan gjør jeg dette? Er det flere muligheter ved de andre "domene" også? Tilleggsspørsmål: Hvordan får jeg kjøpt den bygningen ved verkstedet i San Fierro? Den har vært merket rød med beskjed om at jeg ikke kan kjøpe denne ennå... 8990410[/snapback] Ja, alle stadionene har hvert sitt "event". I LV er det imidlertid to forskjellige events, på forskjellige dager. Mer info finner du her. Du må samle noen biler i en oppdrag med Cesar for å kunne kjøpe bilbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå